Hrana 8523 prikaza 11. rujna 2018.

10 namirnica koje imaju više proteina od jaja

Foto: Thinkstock

Jaja su zdrava, odličan su izvor bjelančevina (jedno jaje sadrži oko 6 g proteina), jeftina su, ali ako ih jedeš svaki dan normalno je da ti dosade. Zato ti donosimo popis namirnica kojima ih možeš povremeno zamijeniti.

Grčki jogurt - sadrži 10 g proteina na 100 g. Ako ti treba nešto za oporavak mišića odaberi Grčki jogurt, ukusan je, jednostavan za konzumaciju i pun proteina.

Suhe bučine koštice - sadrže oko 10 g proteina na količinu od 1/4 šalice. Poznate su po tome što sadrže puno magnezija, a manje su poznate kao bogat izvor bjelančevina. Dobar način da obogatiš svoj ručak proteinima je da ih dodaš na salatu.

Možda te zanima... Dan za dijetu: Proteini, ključ mršavljenja i 7 znakova da ih ne unosiš dovoljno Dijeta Zelenazena Možda te zanima... Proteini koji te debljaju Dijeta

Slanutak - sadrži oko 12 g proteina na količinu od jedne šalice. Slanutak sadrži željezo, kalcij, magnezij, mangan, cink, vitamin K koji su važni za zdravlje i čvrstoću kostiju.

Tofu - sadrži oko 9 g proteina na 100 g. Tofu sadrži svih osam važnih esencijalnih aminokiselina i idealna je za konzumaciju u svako doba dana. Sadrži i magnezij, bakar, cink i vitamin B1.

 | Author: Sanjin Strukic/PIXSELL Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Bademi - sadrže oko 7.5 g proteina na količinu od 1/4 šalice. Bademi su visokoproteinska namirnica i izvrstan izbor za snack jer su bogati vitaminom E, bakrom i magnezijem.

Grašak - sadrži 6 g proteina na količinu od pola šalice. Sadrži željezo, vitamin B1 i B6, vitamin C, vitamin K.
Zob - sadrži oko 7 g proteina na količinu od pola šalice. Istina je da zob pretežno sadrži ugljikohidrate, ali nije zanemariva niti količina proteina, a osim toga dio tih ugljikohidrata otpada na vlakna koja su neophodna za zdravu probavu. Zob sadrži i vitamine, minerala i antioksidanse.

Račići - sadrže 13 g proteina na 100 g, ako su ti dosadile piletina i tunjevina, zamijeni ih račićima. Odlični su na salatu.

Seitan - sadrži 75 g proteina na 100 g. Sjajan je izvor proteina, pogotovo za vegane i vegetarijance, a dobiva se od glutena pšenice, tako da nije primjeren za osobe osjetljive na gluten.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Zrnati sir - sadrži oko 24 g proteina po jednom serviranju. Sadrži nezasićenu masnu kiselinu poznatu kao transpalmitoleinska kiselina. Ako osoba ima veću razinu ove kiselina u krvotoku, ima tri puta manje šanse od razvoja dijabetesa tipa 2, pokazala je studija na Harvardu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.