Fitness 25. svibnja 2021.

Savršena guza za ljeto u samo pet koraka, bez klasičnih čučnjeva

Foto: shutterstock 5 efektnih vježbi za stražnjicu koje možeš raditi kod kuće i u teretani
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Za izvođenje ovih vježbi nije ti potrebna teretana. Sve ih možeš izvesti u udobnosti svojega doma.

Bočni iskoraci

Elastičnu traku stavi iznad koljena. Noge neka ti budu u širini bokova, koljena savij i počni se kretati bočno u jednu stranu, a zatim u drugu. Ponovi barem 20-30 koraka. 

Iskorake možeš raditi i ovako

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Dizanje utega

Uzmite uteg, pravi ili improvizirani (izrađen kod kuće), savij koljena i pripazi da su ti leđa ravna. Bokove povuci unazad, a prsa gurni prema naprijed te se vrati u početni položaj. Napravi barem 12 ponavljanja.

6 dobrih razloga zašto bi žene trebale dizati teže utege

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Potisak kukovima

Legni na pod, zatim digni jednu nogu u zrak, a s drugom, koja ti je još uvijek na podu, otisni se od poda što više u visinu. 

Zašto je potisak kukovima najvažnija vježba za savršenu stražnjicu?

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Bugarski čučanj

Stani u položaj iskoraka, ali stražnju nogu postavi na stolac ili klupu, odnosno na povišeni položaj. Uzmi bučice ako ih posjeduješ i lagano se spuštaj prema dolje i vraćaj unazad. Napravite barem tri serije do 12 ponavljanja. 

Doznaj više o prednostima bugarskog čučnja

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Podizanje kukova

Legni na leđa, lagano skvrči noge i spoji ih na stopalima. Podigni stražnjicu u zrak i spuštaj ju prema dolje. Vježba će dati bolje rezultate ako na sebe, na bedra, staviš utege, savjetuje MSN.

Pet razloga zbog kojih bi most trebala raditi svaki dan.

 | Author: shutterstock Foto: shutterstock

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.