Fitness 5350 prikaza 31. ožujka 2016.

Kad te bole leđa, nemoj ovo raditi!

Teretana
Kako vježbati i zaštititi srce?
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Većina nas je iskusila bol u leđima, ali oni koji pate od išijasa prolaze kroz agoniju zbog bola koji se širi iz donjeg dijela leđa u kukove, stražnjicu ili noge. Frustrirajuće kod išijasa je što je teško otkriti uzrok boli. Išijas se najčešće pojavljuje kada kost na kralježnici pritišće dio živca. To uzrokuje upale, bolove i često utrnulost u zahvaćenoj nozi. Neke vježbe mogu pogoršati bol i treba ih izbjegavati, kaže Jordan Metzl, fizioterapeut

Što ne smiješ, a što smiješ

  • Greška br. 1 - čučnjevi i sklekovi, tijekom njihove izvedbe kralježnica se savija prema naprijed što stvara dodatni pritisak na živac, a posljedica je bol. Umjesto sklekova i čučnjeva Metzl savjetuje lagano plivanje i dizanje utega koje je usmjereno na ruke i noge.
  • Greška br. 2 - intenzivne vježbe za kukove i stražnjicu, ako je bol blizu stražnjice vjerojatno mišić pritišće živac. Radi poze istezanje kao u jogi gdje ti je stražnjica isturena prema gore jer će to otvoriti mišić oko živca i olakšati ti bol.
  • Greška br. 3 - pogrešan način trčanja, da kardio vježbe su sjajne za gubitak kilograma, ali mogu uzrokovati bol u donjem dijelu leđa, ako se izvode nepravilno. Trčanje po tvrdim površinama poput betona može pogoršati stanje. Ako ipak ne možeš bez trčanja uspori ritam i trči po mekanim površinama, savjetuje Metzl.

Učlani se u Mršavimo zajedno klub i gubi kilograme uz stručni nadzor nutricionista i fitness trenera.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.