Fitness 8023 prikaza 18. rujna 2016.

5 snackova koji debljaju nakon treninga

Utezi_2
Foto: Thinkstock trening
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Nakon napornog vježbanja u teretani mišiće reba nahraniti i obnoviti zalihe energije. Vjerojatno nisi uvijek u prilici pripremiti zdrav obrok nakon treninga pa odabereš snack za koji misliš da je uravnotežen. Ali, mnogi proizvodi samo izgledaju zdravo, a zapravo sadrže niz nepoželjnih sastojaka i puno praznih kalorija. Evo koji od njih će ti najbrže vratiti teško izgubljene kalorije

Smoothie

Kupovni smoothieji imaju puno kalorija i nemaju dobar omjer ugljikohidrata i proteina koji su potrebni tijelu za oporavak nakon treninga. Takvi smoothieji sadrže dodani šećer, a osim voća često sadrže i proteinske prahove što povećava njihovu kalorijsku vrijednost. Radije popij jogurt ili voćni sok bez dodanog šećera.

Pročitaj recepte za neke od najboljih smooothieja po izboru Zdrave Krave.

Avokado

Avokado ima dobar status u svijetu zdrave hrane, pa kako onda da se našao na ovom popisu? Unosom veće količine masnoća (kojima avokado obiluje) nakon treninga može se usporiti oporavak tijela. Naime, nakon napora tijelu najviše gode bjelančevine i ugljikohidrati. Avokado ima dosta masnoća i zato je idealan izbor za međuobrok jer će te držati sitom. Bolji izbor je namaz od humusa ili maslac od kikirikija namazan na štapiće mrkve ili krišku jabuke.

Grčki jogurt obogaćen voćem

Voćni jogurt nije dobar izbor jer takvi jogurti sadrže previše šećera. Bolje je da uzmeš orašasto ili sušeno voće koje će tvom tijelu vratiti energiju. Budi oprezna s količinama jer sušeno voće sadrži puno prirodnih šećera. Razumljivo je da daješ prednost grčkom jogurtu jer sadrži više proteina, ali voćni jogurti sadrže puno šećera, poneki čak i više od krafne. Bolji izbor je prirodni grčki jogurt u koji sama možeš dodati malo badema ili svježeg bobičastog voća.

Analizirali smo pet vrsta grčkih jogurta.

Energetske pločice

Mnoge od njih samo izgledaju zdravo, a sadrže obilje šećera. Najbolje je da odabereš onu koja ima oko 200 kalorija, manje od 10 grama šećera i sadrži proteine.

Nutricionistica Sandra Krstev Barać savjetuju kako odabrati najbolju energetsku pločicu.

Sendvič s puretinom, tunom ili lososom

Iako se na prvu možda ne čini kao loš izbor jer sadrži i ugljikohidrate i proteine, takvi sendviči su uglavnom od bijelog kruha koji nikad nije dobar izbor. Zato, ako si u prilici radije naruči tortilju s komadićima mesa i povrćem, bez teških umaka.

Mršavi kilogram tjedno bez odricanja i gladovanja uz stručne savjeta nutricionista i fitness trenera. Učlani se u Mršavimo zajedno klub.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.