Fitness 21. svibnja 2020.

5 pozitivnih utjecaja plivanja na tvoje tijelo

Foto: Getty Images
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Plivanje može biti tvoja karta za zdravo tijelo i dušu, bez obzira na godine. Plivanje ne samo da može pokrenuti gotovo sve mišiće ljudskog tijela, ono pomaže i s depresijom jer se za vrijeme plivanja oslobađaju endorfini koji pokreću pozitivne osjećaje.

 No, mnogo je još dobrih značajki plivanja, a neke od njih su:

Plivanje-Zena1 Možda te zanima... Koliko kalorija trošiš plivanjem i koji stil je najbolji za žene? Fitness

Tvoja pluća će početi bolje raditi

Redovno plivanje može biti dobar način za jačanje pluća. U stvari, istraživanja nam govore da plivanje ima više prednosti u odnosu na jogu kada je u pitanju poboljšanje rada pluća. To je zbog činjenice da plivanje povećava elastičnost mišića pluća i grudnog koša.

 | Author: Getty Images Foto: Getty Images

Tvoji zglobovi bit će jači

Budući da plivanje podržava gotovo 90 % tvoje težine, ono je savršena vrsta vježbanja za one koji osjećaju bolove u zglobovima, ili boluju od artritisa. To znači da ti redovito plivanje može pomoći u smanjenju rizika od pogoršanja artritisa tako što ćeš redovito vježbati i održavati snagu mišića oko zglobova. Također, plivanje će ojačati i tvoja leđa, odnosno mišiće leđa, što će pomoći u bolovima ili ako imaš išijas.

Možda te zanima... Namirnice koje djeluju blagotvorno kod artritisa Zdravlje

Plivanje 'spaljuje' kalorije

Plivanje, najmanje tri dana u tjednu, može biti fantastičan način za sagorijevanje dodatnih kalorija, a ujedno i jačanje mišića. U 30 minuta plivanja možeš sagorjeti čak 500 kalorija, što je zapravo dvostruko više nego što bi ih sagorjela hodanjem, što ga čini savršenom vježbom, prenosi Brigh Side.

Usporit ćeš svoj proces starenja

Prema jednoj studiji, plivanje tri do pet kilometara, 3 do 5 puta tjedno odgađa proces starenja. Studija navodi da je to dijelom posljedica mišićne snage ljudi koji redovito plivaju, ključnog dijela procesa starenja i propadanja tjelesnog zdravlja.

Bolje ćeš spavati

Plivanje također čini čuda kada je u pitanju tvoj san. To je zato što je za plivanje utvrđeno kao jedna od ključnih vježbi koja pomaže kod nesanice. Ovo je veoma dobra i pozitivna vijest ako si u zadnje vrijeme 'muku mučila' sa spavanjem.

Možda te zanima... Mršavi za vrijeme spavanja uz pomoć ovih 7 savjeta Zdravlje

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.