Fitness Vježbe za mršavljenje 1712 prikaza 23. listopada 2018.

10 vježbi koje će pokrenuti kazaljku na vagi prema dolje

Foto: Guliver/Shutterstock

Kad vježbaš nekoliko puta tjedno kako bi izgubila kilograme i ojačala tijelo, želiš odabrati vježbe koje ti nude maksimalne rezultate u minimalnoj količini vremena. Dok mnogi vjeruju da je kardio najbolji način gubljenja kilograma, drugi misle da su to vježbe snage. Ali kojom vrstom vježbanja gubiš najviše kilograma?

Prevention ističe je rad u intervalima bilo da se radi o kardio ili vježbama snage, najbolji način da maksimalno povećaš potrošnju kalorija u kratkom vremenu. Odnosno trebaš izmjenjivati vježbe visokog intenziteta i slabijeg intenziteta. Izmjena intenziteta vraća tvoj metabolizam na višu stopu za vrijeme vježbanja, tako da je potrebno da ti se tijelo ponovno ohladi. 

Možda te zanima... 5 najboljih kompilacija za vježbanje i trčanje Fitness Možda te zanima... Vrijeme je za vježbanje: Tri najefikasnije vježbe za isklesani trbuh Fitness

Ovo su najbolje vježbe za gubljenje kalorija za mršavljenje: 

Trčanje

Bilo da ga voliš ili mrziš, trčanje je jedan od najboljih i najjednostavnijih načina za gubitak kalorija. I ne trebaš traku trčanje za to, možeš trčati gdje god želiš. Naravno, nastoj odabrati travnatu i mekšu podlogu. Trčanje u intervalima - ubrzavanje i usporavanje će ti pomoći da minute i kilometri prođu brzo. 

 | Author: Gulliver/Shutterstock Foto: Gulliver/Shutterstock

Veslanje 

Ako nisi koristila veslanje u svojoj teretani, nedostaje ti jedna od najbolji sprava za kardio i snagu. Vježbaš noge, stražnjicu, trbuh, ruke i leđa. Suprotno onome što većina ljudi misli, snaga koja ti je potrebna za veslanja usmjerena je na noge, a manje na ruke.

Uže za trening (Battle rope) 

Uže je izvrstan način da bez odradiš trening snage i kardio. Ako radiš visokim intenzitetom, uže će povećati brzinu otkucaja tvojeg srca. Kad koristiš uže, zglobovi podnose minimalni stres, a sva sila primijenjena je na mišićni sustav. 

Trening snage 

Žene su posljednjih nekoliko godine započele s ozbiljnim treninzima snage. Zašto? Trening snage može ti pomoći da izgradiš mišićnu masu i ubrzaš svoj metabolizam koji se počinje usporavati nakon 30. godine. Metabolizam troši više kalorija za održavanje mišića, no postoji više razloga zašto trebaš početi raditi s utezima. Naime, treninzi snage sprječavaju osteoporozu.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Kickboxing 

Kickboxing je sjajan način za gubitak kalorija i masnoća, oblikovanje mišića i rješavanja stresa. Ništa te ne može riješiti stresa bolje od udarca. Kickboxing je kombinacija kardija i vježbe snage, kao i intervalnog treninga. 

Također, testirat će tvoju koordinaciju i izdržljivost - sve bitne stvari koje će te učiniti boljim sportaš u i izvan ringa. 

Spinning (bicikliranje) 

Bilo da se radi o stvarnom biciklu ili stacionarnom, jedan je od najboljih način za gubitak kalorija i testiranja izdržljivosti. Ako ne voliš trčati, bicikliranje je dobra alternativa. Ali ovo je više od pukog okretanja pedala. Bicikliranjem uključuješ svoje trbušne mišiće, bedra, stražnjicu, vježbaš gotovo cijelo tijelo. Bilo da voziš u teškom usponu ili samo brzo okrećeš pedale, tvoji trbušni mišići su ključ za brzo i učinkovito bicikliranje. 

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

HIT (trening visokog intenziteta) 

HIT vježbe su jedan od najučinkovitijih načina za gubitak kilograma i ubrzanje tvog metabolizma. I najbolji dio toga je da to vježbanje ne mora trajati dugo. Neke HIT vježbe mogu trajati samo 10 minuta, ali su učinkovite jedino, ako daješ svu snagu. Istraživanja su pokazala da HIT treninzi mogu sagorjeti masnoće na trbuhu za mnoge najkritičniji dio tijela. Isto tako, višak masnoća na trbuhu može dovesti do mnogih srčanih oboljenja

Uže za preskakanje 

Ako si zadnji put preskakala uže u školi, došlo je vrijeme da mu se vratiš. Ovim vježbanjem možeš izgubiti do 318 kalorija za 30 minuta, a vježbat će tvoje cijelo tijelo. Preskakanje će ti pomoći da oblikuješ cijelo tijelo, a posebno noge, stražnjicu i trbuh. 

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Orbitrek 

Nemoj se zavaravati iako izgleda kao jednostavna sprava koju možeš koristiti dok gledaš televizor ili čitaš časopis, orbitrek je izuzetno teška sprava. Ako podigneš otpor, ostavit će te bez daha. Tijekom vježbanja pazi na gornji dio tijela, treba biti ravan kako bi tvoj trbuh, ruke i leđa dobili trening snage. Upotreba ručki i zamah tvojih ruku pomoći će ti da potrošiš kalorije. 

Stepenice

Bez obzira na to koliko si fit, penjanje po stubištu uvijek je izazov. To je zato što su koraci osmišljeni tako da budu kratki pa moraš koristiti dodatne mišiće kao što je stražnjica, noge, trbuh. Kako bi pojačala kardio, možeš uvijek ubrzati ritam kako bi uložila sav napor. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.