Zdravlje Simptomi i pomoć 28. travnja 2021.

5 znakova da se ne krećeš dovoljno

Foto: Guliver/Shutterstock Manjak kretanja često rezultira bolom u koljenima
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ponekad sve što želiš jest leći u krevet i pogledati neku seriju ili film na Netflixu, zatim padne kiša pa ne možeš vani ili jednostavno dođeš kući i radiš nešto na računalu. Sve to utječe na naše tijelo i ono šalje znakove da se nisi dovoljno kretala.

Natečene oči

Sjedilački način života jedan je od glavnih okidača zadržavanja vode. Podbuhle ili natekle oči pojavljuju se tada kao rezultat duljeg zadržavanja tijela u vodoravnom položaju. Kako navodi Bright Side, najbolje rješenje tada je prakticiranje joge, a neki od pokreta koji se preporučuju su halasana ili plug, paschimottanasana ili intenzivno dorzalno rastezanje, čakrasana ili most, salamba sarvangasana ili svijeća te salamba sirsasana ili stoj na glavi.

Hodanje_4 Možda te zanima... Važno je kretati se pola sata dnevno Fitness

Zatvor

Fizička aktivnost važna je i za redovito pražnjenje crijeva. Ako većinu vremena provodiš sjedeći, treba će više vremena da se hrana kreće debelim crijevom. Slijedom toga, količina vode koju tvoje tijelo apsorbira iz stolice je ograničena, što dovodi do zatvora. Dakle, redovito kretanje poboljšava učinkovitost probavnog trakta. Čak i jednostavna 5-minutna istezanja nekoliko puta dnevno mogu spriječiti zatvor.

Zaboravljiva si

Ako ti se često čini da ti je neka misao promaknula, možda bi trebala malo razmisliti o kretanju. Jedno je istraživanje otkrilo da ljudi koji vode neaktivan način života pokazuju strukturne promjene u mozgu u području medijalnog sljepoočnog režnja. Ovaj režanj odgovoran je za našu sposobnost pamćenja. Dokazano je dakle da tjelesna aktivnost pojačava pamćenje, stoga se prvom prilikom ustani i malo prošetaj.

Možda te zanima... Usvoji ovih pet svakodnevnih navika i ubrzat ćeš metabolizam Dijeta

Bole te koljena

Fizička aktivnost tajni je ključ koji će umanjiti bolove u nogama. Zašto, pitaš se? Vježbanjem možeš ublažiti simptome artritisa i osteoartritisa, posebno kada su u pitanju aerobne vježbe. Pacijentima s kroničnom boli u koljenu i nogama općenito često se savjetuje da prođu program vježbanja jer tada mišići jačaju i postaju fleksibilniji.

Žudiš za slatkim

Tjelesna aktivnost savršen je način kako stati na kraj žudnji za šećerom ili općenito slatkišima. Ona pojačava energiju i oslobađa endorfine koji potiču opću sreću. Sretni hormoni, pak, značajno smanjuju žudnju za šećerom. Dovoljna količina kretanja tijekom dana mogla bi stoga ukloniti depresiju iz tvojega života. A bez depresije ili lošeg raspoloženja, nećeš imat potrebu ni za nečime što će te 'razveseliti'.

Možda te zanima... Jedan neobičan uzrok visokog krvnog tlaka Zdravlje Možda te zanima... Znakovi da unosiš previše proteina i da tvoja prehrana nije uravnotežena Dijeta
  • Default avatar -
    ExtremeUslugazajma

    Trebate li zajam? Ekstremni zajmovi su vam dostupni i oni daju zajam u iznosu od 2,5 posto koji se primjenjuje danas i vi ćete biti zahvalni. Kontaktirajte ih na sljedeće načine. Whatsapp: +1 (631) 458-5021 E-adresa: Extremeglassloans20@gmail.com Vrijedni su povjerenja i ne varaju, jer sam od tada s njima, pa iskoristite ovu priliku da se zapanjite

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.