Hrana Zdravi recepti 07. travnja 2020.

Paleo pogačice sa sirom i peršinom, naprosto neodoljive

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako se želiš za Uskrs počastiti ukusnim pogačicama sa sirom i peršinom, a pri tome izbjeći gluten i ugljikohidrate ovo je pravi recept za tebe.

Pogačice od sira

Sastojci

Za tijesto:

  • 1 1/2 šalica naribane mozzarelle
  • 28 g kremastog sira
  • jedno veće jaje
  • 1/2 šalice bademova brašna
  • 3 žlice kokosova brašna

Za nadjev:

  • 1/2 šalice naribane  mozzarelle
  • 1/3 naribanog parmezana
  • žlica sitno sjeckanog peršina

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

 

Priprema:

  • Zagrij pećnicu na 200° C
  • Rastopi mozzarellu i krem ​​sir (u mikrovalnoj ili na pari), miješaj sir svakih 30 sekundi dok se potpuno ne otopi i izjednači. To bi trebalo trajati oko 1-1 1/2 minuta ukupno.
  • Ubaci rastopljeni sir u procesor hrane, dodaj brašno od badema, kokosovo brašno i jaje. Pulsiraj na velikoj brzini dok se tijesto ne izjednači. Tijesto će biti vrlo ljepljivo (to je normalno i očekivano).
  • Pusti da se tijesto malo ohladi, što će ga učiniti manje ljepljivim i lakšim za oblikovanje.
  • Tijesto razvaljaj između dva lista papira za pečenje.
  • Skini gornji list papira s tijesta i premjesti tijesto u lim za pečenje. 
  • Pospi 1/4 šalice mozzarelle po tijestu, izbjegavajući rubove.
  • Peci oko 5-6 minuta ili dok rubovi tijesta ne postanu zlatni.
  • Ravnomjerno pospi površinu tijesta preostalom mozzarellom i parmezanom, izbjegavajući rubove.
  • Peci 3 do 5 minuta ili dok se sir ne otopi.
  • Ukrasi peršinom prije posluživanja.
Možda te zanima... Proteinski kruh s cvjetačom i češnjakom za gurmanski obrok Hrana

Napomena

  • Budući da je tijesto vrlo ljepljivo, važno je koristiti papir za pečenje jer pomaže da se lakše razvuče.
  • Ovaj recept zahtijeva brašno od badema i kokosa, jer kokosovo brašno pomaže apsorbirati tekućinu, a bademovo brašno sprječava da tijesto bude preslatko.

 | Author: Zdrava Krava Foto: Zdrava Krava

 

Nutritivne vrijednosti

Za dva komada:

  • cal 207
  • Ukupno masti 14, 4 g
  • Ukupno ugljikohidrata 7, 4 g (od čega 2 g vlakana)
  • Proteini 13, 3 g
  • Vitamin A
  • Kalcij
  • Željezo

Izvor: Kirbie's Cravings

Možda te zanima... Zdravi paleo kruh od sjemenki i orašastih plodova Hrana

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.