Fitness Vježbe za ravan trbuh 6833 prikaza 15. svibnja 2018.

Sagori 200 kalorija u manje od 3 minute: Čučanj iz planka

Foto: Borna Filic/PIXSELL

Ova vježba koja uništava salo na trbuhu testira tvoju eksplozivnost i izdržljivost, a ako se pravilno izvodi, u tri minute ponavljanja može se sagoriti skoro 200 kalorija. Naravno, mi počinjemo polako, ali i intenzivno. Pripremi ručnik jer ovaj superset vježbi dobro će protresti sve problematične zone na tvom tijelu.

Iako se čini jednostavnom, ova vježba drži vrh u skidanju sala s trbuha.

Djeluje kao superset - kombinacija najmanje dvije vježbe (u ovom slučaju planka i čučnja) koja će aktivirati maksimalan broj mišićnih skupina u tijelu i tako omogućiti optimalno i ravnomjerno sagorijevanje sala po cijelom tijelu.

Elementarne vježbe, plank i čučanj, same su po sebi iznimno teške jer će ti dobro izvježbati mišiće corea, bedara, stražnjice i nadlaktica. Uz jedan eksplozivni skok u čučanj iz poze planka povisujemo puls za maksimalno sagorijevanje kalorija. 

Možda te zanima... Plank: Kako ga pravilno izvesti na dva načina? Fitness Možda te zanima... Trotjedni fitness izazov: Vježbaj mišiće cora sa Zdravom Kravom! Fitness

Postavi se u pozu planka s rukama ispruženim u širini ramena, stisnuti mišići stražnjice, core (trbušni i leđni mišići), a glava i vrat neutralni. 

U jednom skoku prebacuješ se u pozu čučnja; koljena ne smiju prijeći liniju stopala, stražnjica pod 90°, kao da sjedimo, a trup sasvim ispružen s ravnom kralježnicom koju podupiru mišići donjeg dijela leđa.

Ako možeš, za dodatno sagorijevanje kalorija, podignu ruke ravni iznad glave.

Zadrži se u pozi čučnja 2 sekunde cca. Ponovi do 30 puta u jednoj seriji. Koliko ćeš serija napraviti, ovisi o tvojoj razini tjelovježbe - nemoj se preforsirati ili ugrožavati formu u vježbi ako ne možeš.

Imaj na umu da plank mora uvijek biti pravilno odrađen kada skačeš natrag u tu vježbu, što znači da ne smiješ dopustiti da ti kukovi padaju previše prema podu. 

Bolje je početi polako, pogotovo s ovako zahtjevnom vježbom. 

Uspješno vježbanje!

Jedna vježba od 30 sekundi s kojom ćeš učvrstiti trbuh i leđa

  • Default avatar -
    kozlovic

    o neispravnosti prikazanog cucnja bolje je ne govoriti :(

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.