Fitness Vježbe za mršavljenje 16607 prikaza 02. studenoga 2018.

3 ultimativne vježbe za čvrst trbuh i stražnjicu

Shutterstock_159459956

Lijepo oblikovana stražnjica i čvrst trbuh nešto su o čemu sanja gotovo svaka žena. Kako bi to postigla, ali i održala, potrebno je redovito vježbati. Marino Bašić, osobni trener, donosi ti 3 jednostavne vježbe koje će tvoj trbuh i stražnjicu dovesti do savršenstva.

Čučnjevi

Najbolja vježba za podizanje stražnjice svakako je čučanj. Pravilan način izvođenja čučnja jest da stražnjicu guraš prema iza i polako se spuštaš prema dolje. Imaj na umu da se pri tome ne spuštaš preduboko i da ne guraš prejako koljena prema naprijed.

Iskorak

Iskorak je jedna od najboljih vježbi za oblikovanje stražnjice i nogu, a istovremeno će i ubrzati tvoj metabolizam. Kako bi oni bili što učinkovitiji, ali i bezopasni, važno je držati se određenih pravila.

Kreni iz uspravnog stava tako da ti je kralježnica što ravnija. Jednom nogom napravi iskorak prema naprijed tako da koljeno držiš pod pravim kutem. Pazi da tijelo ne naginješ prema naprijed te naizmjence radi iskorak jednom pa drugom nogom.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Plank

Za trbuh se, osim pretklona trupa (trbušnjaka), može izvoditi i prednji izdržaj (plank). Plank se izvodi tako da staneš u položaj sličan položaju skleka, ali za razliku od klasičnog skleka, podlakticama se osloni na podlogu. Laktove postavi direktno ispod ramena.

Možda te zanima... Ako želiš ravan trbuh, koristi ovih 5 začina Dijeta Caj_7 Možda te zanima... Čajevi za ravniji trbuh i uzak struk Dijeta

Nožne prste stavi u poziciju kao kad radiš sklekove. Pazi da koljena nikako ne savijaš i da ti kukovi ne propadaju. Ovaj položaj drži 30 sekundi. Iako plank vježba izgleda jednostavno, mnogi se prevare i shvate da mogu izdržati u toj poziciji manje od minute.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.