Fitness Kako izgubiti 10 kilograma do ljeta? 5251 prikaza 24. svibnja 2019.

Dvije vježbe s vlastitom težinom koje oblikuju cijelo tijelo

1/7
Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Na kraju 3. tjedna našeg Born2Flow proljetnog izazova napravili smo još jedan grupni B2F trening s našim kandidatima. Trening je vodio Tomislav Dolušić koji nam je detaljno opisao dvije vježbe na koje je stavio ovotjedni fokus, a radi se o vježbama Čučanj i Medo.

Čučanj & Medo – kraljevske B2F vježbe

Uz naš online Born2Flow Spring Flow, svi su kandidati vrlo lijepo ušli u ritam vježbanja kod kuće, 4 x tjedno, dok 1 x tjedno vježbaju sa svojim trenerima Tomislavom Dolušićem, kreatorom programa i Markom Vrbljaninom u Hard body premium Dream gym-u u Sopotu. U odnosu na 0. (nulti) inicijalni trening i početna mjerenja s početka našeg izazova, već su sada, nakon samo 3 tjedna, vidljivi veliki pomaci u izvođenju B2F vježbi te općenito u svim smjerovima, a najviše u segmentu koji nam je i cilj – otključati svoje tijelo i osjetiti izuzetnu lakoću u njemu!

 | Author: Davorin Višnjić/PIXSELL Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL

U prvom dijelu našeg treninga napravili smo zajedno cijeli Born2Flow protokol u trajanju od „samo“ 35 minuta. Kad kažemo „samo“, ako još niste, pridružite nam se na www.born2flow.com kroz 14 dana besplatnog vježbanja te svakako probajte naše B2F Flow programe.

Uvjerit ćete se da je zaista 20 – 30 minuta više nego dovoljno da se napravi kvalitetan trening! I još jedna mala napomena, nije dovoljno samo pogledati on ine trening jer ako želite osjetiti sve njegove benefite, svakako ga doista i napravite te onda donesite zaključke!

Kao što stalno naglašavamo, Flow znači protok jer tijekom treninga nema stajanja nego kao „prijelaz“ između glavnih vježbi kao aktivan odmor koristimo resetove. Kandidati su u prvom dijelu detaljnije naučili i o tehnikama dubokog disanja koje donosi dodatne pogodnosti i prednosti za tijelo.

 | Author: Davorin Višnjić/PIXSELL Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL

U vrijeme sjedilačkog života mnogi ne mogu napraviti čučanj bez boli

U drugom dijelu našeg grupnog B2F treninga, stavili smo naglasak na dvije temeljne vježbe:

Čučanj:

Čučanj spada u osnovne ljudske kretnje, a u današnje doba tzv. sjedilačkog načina života mnogi od nas zapravo nisu niti svjesni da ne mogu napraviti nekoliko „pravilnih“ čučnjeva, a da ih nešto ne zaboli… Cilj je ove vježbe, kao i svega što učimo u našem Born2Flow trening sustavu, da je naučimo korektno izvoditi te da je možemo odmah primijeniti i svakodnevnom životu i biti maksimalno funkcionalni.

Iznimno je ugodno kada možeš dugo boraviti u poziciji dubokog čučnja

U našem B2F treningu radimo sve vježbe samo s vlastitom težinom, pa tako i čučanj, koji mnogi s punim pravom nazivaju – kraljevska vježba, a pogotovo varijanta čučnja koju želimo postići – tzv. “Ass-to Grass Squat“ (čučanj guzom do trave/poda!). Ako smo sposobni čučnuti duboko, s dobrom formom, tada možemo izvoditi mnoge vježbe i razvijati vještine kroz naš Flow koje imaju mnoge dobrobiti u svakodnevnom životu.

 | Author: Davorin Višnjić/PIXSELL Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL

Iznimno je ugodan osjećaj kada možemo dugo „boraviti“ u poziciji dubokog čučnja, čavrljati, pa čak i piti kavu (poput nekih naroda iz Azije, gdje je to uobičajeno).

Druga i još važnija činjenica jest da iz te pozicije dubokog čučnja u našem B2F flow-u ulazimo u mnoge druge vježbe tzv. tranzicije. Upravo kada sve vježbe možemo izvoditi fluidno kroz tranzicije, to nas čini izuzetno laganima i efikasnima.

Početnici će se u početku učenja čučnja susresti s nekoliko limitirajućih čimbenika, poput slabe mobilnosti kukova, manjka snage u koljenima, zategnutih i nefleksibilnih skočnih zglobova te nemogućnosti da se prilikom čučnja ispruže leđa.

Kako pravilno izvesti duboki čučanj?

Tehnika i pozicija čučnja vrlo je individualna stvar pa ne postoji jedna, jedinstvena i pravilna forma.

 | Author: Davorin Višnjić/PIXSELL Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL

Sve ovisi o građi tijela, mobilnosti i fleksibilnosti, tehnici i dr. te je bitno pronaći poziciju koja nam najviše odgovora prema individualnim karakteristikama.

„Pravilna“ pozicija dubokog čučnja temelji se na nekoliko bitnih čimbenika:

  • stopala su u punom kontaktu s podom, u širini s ramenima
  • nožni su prsti usmjereni ravno ili blago prema van
  • koljena su blago ispred prstiju
  • centar težišta tijela raspoređen je na sredini stopala i peta
  • trup je ravan
  • donji je dio leđa lagano zaokružen
  • bedra su opuštena i odmaraju se na listovima
  • pogled je usmjeren ravno

Kod izvedbe čučnja držimo pozornost na nekoliko najbitnijih čimbenika: stopala u širini ramena, ramena guramo unazad, ruke ispružene naprijed s palčevima prema gore, guramo stražnjicu unazad kao da ćemo sjesti na stolicu, isprsimo se te se podižemo kao da nam netko glavu povlači okomito prema gore.

Vježba Medo:

  • Započet ćemo s osnovnim puzanjem „medvjeda“ koje izgleda ovako:
  • Započnite u pozi psa koji gleda dolje, sa stražnjicom u zraku.
  • Ručnim zglobovima pritisnite tlo dok hodate naprijed, istovremeno pomičući naprijed desnu ruku i lijevu nogu.
  • Noge i ruke mogu biti lagano savijene, a težimo tome da ih tijekom izvođenja vježbe potpuno ispružimo
  • Držeći ruke i dalje na tlu, pokrećite naprijed lijevu ruku i desnu nogu
  • Nastavite s ovim kontralateralnim uzorkom dok se krećete polako i kontrolirano

 | Author: Davorin Višnjić/PIXSELL Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL

Našim je kandidatima izuzetno zanimljiva i zabavna bila i varijanta mede koju popularno nazivamo ''sexy medo'', a radi se o tome da se vježba izvodi uz križanje nogu, što izaziva dojam elegancije.

 | Author: Davorin Višnjić/PIXSELL Foto: Davorin Višnjić/PIXSELL

Kroz izvedbu našeg omiljenog „Mede“, poboljšat ćemo snagu i mobilnost kukova i ramena, snagu hvata (kako se držimo za tlo i mobilnost zglobova), ekstenziju kralježnice te koordinaciju tijela. U ovoj vježbi imate i kontrolu nad pritiskom koji stavljate na ručne zglobove. To znači da možete prilagođavati pritisak kako poboljšavate snagu i mobilnost.

Na mobilnosti svih zglobova u tijelu radimo doslovno tijekom svakog B2F protokola/treninga, a te će vježbe, ako budete dosljedni, vrlo brzo „otključati“ vaše tijelo i vašu funkcionalnost u treningu i svakodnevicu podići na vrlo visoku razinu.

Želiš li doživotni Born2Flow program?

Sve što trebate jest otići na web Born2Flow te odabrati opciju Free14Days trial za SPRINGFLOW treninge po kojem vježbaju i naši kandidati. Na web stranici Born2Flow naći ćete različite vrste programa Flow za online treniranje. Vježbe se stalno nadopunjuju novim programima koji će vas dovesti do top forme. Želiš li doživotni program Born2Flow za sebe? Super, dajemo ti 20 % popusta. Na web stranici BORN2FLOW upiši promo kôd missZdrava koji će aktivirati popust od 20 %.

Otključaj svoje tijelo već danas!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.