Dijeta Dijetni savjeti 5798 prikaza 12. studenoga 2018.

Jelovnik za mršavljenje: Jesensko zimske namirnice s malo kalorija

Zelje

Mršavjeti se može uz bilo koju namirnicu ako si u stanju kontrolirati ukupni dnevni unos kalorija. Uzmimo naprimjer bananu. Jedan prosječni komad ima oko 100 kcal. Ako pojedeš 3 dnevno, to je ukupno 300 kcal, a ako tome dodaš kiselo zelje i malo pečenog bijelog mesa peradi, unijet ćeš malo kalorija, a zadovoljit ćeš nutritivne potrebe.

Kiselo zelje je izrazito niskokalorična namirnica (svega 22 kcal/100 g) što znači da ćeš moći konzumirati 300 g, a da ti to donese svega 70 kcal. Praktično, kiselo zelje možeš dnevno konzumirati u neograničenim količinama bez ikakve bojazni. Kiselo zelje i banane sadrže složene ugljikohidrate zbog čega takvim obrocima možeš dodati pečena pileća prsa bez kože.

Pečena pileća prsa sadrže 165 kcal/100 g što znači da bez grižnje savjesti možeš dnevno konzumirati 150 g koji će pokriti sve tvoje potrebe za proteinima. Ako želiš mršavjeti uz ove namirnice ili bilo koje druge ne smiješ pretjerivati s količinom niti dodavati priloge pout kruha.

Niskokalorične namirnice koje ulaze u jelovnik za mršavljenje:

  • Kiselo zelje 22 kcal/100 grama
  • Brokula 20 kcal/100 grama
  • Prokulice 21 kcal/100 grama
  • Leća 70 kcal/100 grama
  • Sir malomasni 80 kcal/100 grama
  • Tofu 90 kcal/100 grama
  • Jogurt malomasni 90 kcal/čašica
  • Kefir malomasni 85 kcal/čašica
  • Jabuka osrednja 65 kcal/komad
  • Banana osrednja 100 kcal/komad
  • Pileća prsa, pečena 150 kcal/100 grama
  • Jaje omlet, teflon 150 kcal/100 grama
Možda te zanima... Liposukcijska dijeta: Iskustva poznatih i što se zaista može postići Dijeta Možda te zanima... Brza metabolička dijeta u kojoj se izmjenjuje unos ugljikohidrata i proteina Dijeta

Sve spomenute namirnice spadaju u nisko glikemične. A da im se ne poveća značajno kalorijska vrijednost treba ih kuhati na dijetni način. Kiselo zelje treba ocijediti od viška soli i kao takvo dosta dobro pokriva glad. Leća, prokulice i brokula se kuhaju na tradicionalni način (bez dodane masnoće), ocijede i serviraju, bilo toplo ili hladno. Kruh tamni (raženi) u minimalnim količinama, a kao povremena zamjena za pečeno pileće bijelo meso, može poslužiti omlet.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.