Zdravlje Naši nutricionisti, psiholozi i kineziolozi pišu za vas 12. svibnja 2020.

11 savjeta trenera za bolje rezultate u vježbanju

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Kako bi vam pružili podršku tijekom pandemije koronavirusom donosimo specijal "Naši nutricionisti, psiholozi i kineziolozi pišu za vas". U ovom stresnom periodu važno je pojačano brinuti o sebi i slušati savjete stručnjaka. Danas ti donosimo deset savjeta kod kojih nije važno jesi li početnik ili profesionalac.

Nije važno treniraš li redovno ili si tek počela, vraćaš li svoju formu ili je jedini trening koji radiš hodanje, ovi će ti savjeti pomoći, jer kada je u pitanju zdravlje, ali i gubitak suvišnih kilograma tjelovježba je ključna. 

  1. Izmjeri svoj obujam i napravi cilj koji mora biti realan.
  2. Uvrsti cilj i u svoj životni tempo, primjerice izađi stanicu prije svojeg odredišta, liftom izađi kat prije, kad telefoniraš hodaj, izbjegavaj dugo sjedenje.
     | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock
  3. Motiviraj se: kupi haljinu, kupaći kostim ili nešto drugo što će ti pristajati na ciljani oblik tijela.
  4. Pokreni se: odaberi fizičku aktivnost koja ti odgovara fizički i mentalno. Neka te ne obeshrabri ako u odabiru aktivnosti iz prve ne postigneš motivirajući efekt. Mijenjaj aktivnosti dok ne pronađeš što ti najviše odgovara.
    Možda te zanima... Mali vodič za one koji nikako da počnu s vježbanjem Fitness
  5. Mjeri se svakih sedam dana: ako ne ideš prema ciljanom obliku, reduciraj unos hrane. Jedi hranu koja ima manju energetsku vrijednost. U slučaju da centimetri ostaju na jednom tijelu tijela, potraži savjete od osoba koji se bave problematikom smanjene lokalne cirkulacije.
  6. Povećaj unos tekućine u organizam: mislim na vodu ili vodu obogaćenu mineralima, pogotovo magnezijem jer dolaze vrući dani, a magnezij je neophodan za funkciju mišića. Ne unosi tekućinu koja sadrži šećer ili alkohol.
     | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock
  7. Mjeri jutarnji puls: ne bi smio prelaziti broj otkucaja u mirovanju. Ako pokazuje više, odmori se, otiđi na masažu ili u infracrvenu saunu.
  8. Vježbe moraju biti kompleksne: mora biti uključen što veći broj aktivnih mišića u jednoj vježbi. Doziraj opterećenje po frekvenciji disanja, ne forsiraj organizam.
    Možda te zanima... 8 vježbi za mršavljenje i učvršćivanje strateških dijelova tijela Fitness
  9. Kod izvođenja pokreta fokusiraj se na kontrakciju ciljanog mišića: ako ne osjetiš mišić koji treba raditi u vježbi, krivo radiš.
  10. Traži kompleksnost pokreta, ne srami se ako nisi koordinirana: dok učiš pokret i mozak troši dosta energije za učenje novih motoričkih struktura. Trenirajući mišiće da naprave novi pokret, treniraš i mozak. Jedina dva sustava koja možeš trenirati i poboljšavati tijekom cijelog života.
  11. Komuniciraj s tijelom: preko centimetara, broja otkucaja srca nakon odmora, traži individualiziranu edukaciju pokreta i upoznaj kako funkcionira tvoje tijelo, odaberi svoj omjer unosa i potrošnje energije u cilju postizanja ciljanog oblika tijela.
Možda te zanima... Jedna stvar koju treba znati kako bi ciljane vježbe dale rezultate Zdravlje Možda te zanima... Trenerice otkrivaju vježbe koje će ti 'isklesati' stražnjicu i ukloniti celulit Fitness
  • Default avatar -
    Ivona808

    westlakefinancehome@gmail.com ..............PREVARANTI , PREVARANTI , PREVARANTI

  • Default avatar -
    MarijaIvana

    Dobar dan svima, ja se zovem Marija Ivana, samohrana sam majka 3 djece iz Hrvatske i želim podijeliti opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobio zajam od 90,000 eura od pouzdanog zajmodavca. Već sam dva puta postao žrtvom prijevare sa zajmovima, prije nego što sam upoznao gospodina Davea Thompsona, pročitao sam svjedočanstvo i kontaktirao ga. Zvao sam ovog zajmodavca čovjekom Božjim, jer je odgovarao na moje molitve za kredit.kontaktirajte putem e-pošte: westlakefinancehome@gmail.com

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.