Hrana 1138 prikaza 30. prosinca 2015.

Hrana koja sprječava mamurluk

Party
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Donosimo pregled najefikasnijih namirnica koje će ublažiti apsorpciju alkohola. Hrana bogata proteinima u organizmu dulje se zadržava. Možeš pripremiti piletinu s povrćem ili neki sendvič od piletine, samo ne pretjeruj s količinama. Jaja su jedna od najboljih namirnica za sprečavanje mamurluka zbog esencijalnih aminokiselina koje sadrže

Losos

Alkohol iz tijela izvlači vitamin B-12, a losos sadrži velike količine tog vitamina. Nutricionisti se slažu kako ovi vitamini imaju pozitivan utjecaj na tijelo, poput djelovanja na pamćenje i poboljšanja neurološke funkcije.

Tjestenina

Alkohol u tijelu mijenja razinu glikogena, a tjestenina je bogata ugljikohidratima koji pomažu da razina ostane na potrebnoj razini.

Humus

Kako bi spriječila mamurluk, humus možeš kombinirati uz povrće. Humus se radi od slanutka, a ta se grahorica smatra super namirnicom. Sadrži sve važnije vitamine i minerale, među kojima ima najviše B vitamina.

Mlijeko

Prije nego što izađeš popij čašu mlijeka. Bogato je kalcijem, a bitno je napomenuti i da je 90 posto njegovog sastava voda, tako da sigurno nećeš dehidrirati.

Jogurt

Bogat ugljikohidratima, mastima i proteinima, a uz to i kremast. Jedan je od dobrih odabira prije razuzdanog izlaska. Osim toga, ima dosta vode pa i to pomaže u prevenciji.

Piletina

Hrana bogata proteinima u organizmu se dulje zadrži. Možeš pripremiti piletinu s povrćem ili neki sendvič od piletine, samo ne pretjeruj s količinama.

Jaja

Jaja su jedna od najboljih namirnica za sprečavanje mamurluka zbog esencijalnih aminokiselina koje sadrže. Možeš ih pripremiti na maslinovom ulju koje će apsorbirati barem dio viška alkohola.

Krastavci

Prije izlaska pojedi kisele krastavce. Kiseli krastavci u sebi imaju dovoljno vode i soli da ispune tvoje tijelo elektrolitima. Odgovarat će i jutro poslije.

Kokice

Kokice, a naročito one s maslacem pomažu pri upijanju alkohola. Možeš ih pojesti prije nego što izađeš ili uz piće.

Kolači

Slatko ti sigurno neće odgovarati jutro nakon tuluma, ali dobro bi bilo pojesti pokoji slatkiš prije proslave jer ćeš sigurno konzumirati manje alkohola.

Evo što kaže nutricionistica Darija Vranešić Bender kako se boriti protiv mamurluka.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.