Hrana Zdravi recepti 5191 prikaza 16. siječnja 2019.

5 proteinskih namirnica zbog kojih ćeš imati osjećaj kao da jedeš ugljikohidrate

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako te spomen na proteinske dijete vuče na misao: "ah, da te dijete djeluju, ali kako ću preživjeti bez ugljikohidrata", imamo rješenje. Donosimo ti šest proteinskih namirnica s kojima možeš raditi fine zalogaje koji donose jednak užitak kao ugljikohidrati, a neće ti pokvariti dijetu.

Bademovo brašno za pizzu, palačinke - savršeno tijesto za pizzu dobit ćeš ako pomiješaš 200 g naribane mozzarelle, 50 g krem sira, (npr. abc sir) 1 jaje, 1/2 čajne žličice morske soli, 90 g bademova brašna, žlica maslinovog ulja, origano, bosiljak. Ukusne proteinske palačinke dobit ćeš ako pomiješaš 3 jaja, 50 gr bademovog brašna, 2 jušne žlice chia sjemenki.

Možda te zanima... LCHF podloga za pizzu: Isprobali smo i otkrivamo jesmo li zadovoljni Hrana

Karfiol umjesto riže - u proteinskim dijetama karfiol je postao vrlo vrijedna namirnica, upotrebljava se kao podloga za pizze, pire, 'tijesto' za lazanje, zamjena za rižu ili kus - kus. "Karfiol" je poput praznog lista objašnjava, Lauren Miyashiro, urednica portala o hrani na Delish.com. "Cvjetača preuzima druge okuse koji se dodaju. Kada karfiolu dodaš jaja i sir, čarolija se događa."

Možda te zanima... Mini hrskava pizza na podlozi od tikvica s rastopljenim sirom Hrana

Tikvice umjesto špageta- izribane i pomiješane sa sirom i jajima (važno ih dobro procijediti) čine savršenu podlogu za pizzu. Ako ih izrežeš na tanke ploške i na njih staviš sir i smotaš dobit ćeš zalogaj nalik punjenim raviolima. Popularni su i špageti od tikvica.

Tikc-Uspr Možda te zanima... Špageti od tikvica u umaku od rajčice Hrana

Listovi kupusa umjesto tortilje - možeš ih koristiti kao tortilje. Bitno je da su dovoljno čvrsti, a u njih dodaj sve slasne sastojke poput umaka, sira, mesa ili ribe, kukuruza. Kako pripremiti listove: U velikoj posudi prokuhaj 4 šalice vode, svaki list prokuhaj u kipućoj vodi 30 sekundi i stavi na papir dok se listovi ne osuše. Zatim pripremaj tortilje na uobičajen način.

Sushiu Možda te zanima... Čips od kelja i sushi od povrća Hrana

Sir umjesto čipsa - hrskavo, fino i proteinsko. Kako napraviti čips od sira: Zagrij tavu bez ikakvih masnoća, nareži sir na ploške, zatim stavi na vruću tavu. Kada se pola sira otopi okreni ga na drugu stranu. Kada je gotovo pospi sir sa solju i malo chilija i dobit ćeš hruskavi zalogaj.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.