Hrana 26944 prikaza 21. studenoga 2019.

10 namirnica za doručak koje će te držati sitom do ručka

Foto: Getty Images
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ove namirnice osigurat će da za doručak dobiješ dovoljno energije i hranjivih tvari koje će te držati sitom preko dana.

Sljedeći put kad ustaneš i odeš iz stana bez doručka sjeti se ovoga: preskakanje tog ključnog obroka može rezultirati prejedanjem kasnije tijekom dana.

Doručak je iznimno važan obrok koji će ti dati energiju i zadovoljiti tvoj apetit. Zato želiš doručak pun proteina i vlakana, ali i zdravih ugljikohidrata.

Zobene pahuljice

Ovaj doručak bogat je zdravim ugljikohidratima. Zob sadrži beta-glukan, vrstu vlakana koja je dobra za snižavanja kolesterola, kada se redovito konzumira. Također, bogata je i omega 3 kiselinama, folatima i kalijem.

Možda te zanima... Recepti za zobene kaše koje sadrže sve što ti treba za prvi dio dana Hrana

Kako bi tvoje zobene pahuljice bile ukusne dodaj bananu ili je možeš skuhati u isto vrijeme kada kuhaš i zob, zatim stavi malo cimeta, a ako želiš ekstra slatkoću dodaj malo meda ili maslac od kikirikija ili badema.

 | Author: Getty Images Foto: Getty Images

Grčki jogurt

Jogurt (posebno grčki) može biti izvrstan izvor proteina.Ovaj kremasti jogurt pun je kalija i bjelančevina i zbog njega ćeš se osjećati sitom cijeloga jutra. Odaberi natur grčki jogurt i nadjeni ga raznim voćem.

Grejp

Grejp je na listu zdravoga doručka došao zbog činjenice da ima blagotvoran učinak na razinu šećera u krvi. On je hidratizirajuć te je pun antioksidansa koji će ojačati tvoj imunitet.

Možda te zanima... Napitak od grejpa i octa topi masne naslage i čisti jetru Hrana

Banane

Niti jedno voće za doručak ne može dostići popularnost koju ima banana. Ona je izvor zdravih ugljikohidrata i zbog nje se duže vrijeme osjećaš sitom. Možeš ju pojesti samu, nasjeckati ju u žitarice, napraviti smoothie, ispeći palačinke od banane i još mnogo, mnogo stvari možeš napraviti s bananom i upravo zato znamo da ti nikada neće dosaditi.

Možda te zanima... 8 fenomenalnih načina kako iskoristiti koru banane Eko

Jaja

Iako su jaja namirnica koja je često pod upitnikom, zbog kolesterola, nova istraživanja pokazala su da ne trebaju biti. Prije se smatralo da ne treba pretjerivati s jajima zbog kolesterola koji sadrži žumanjak ali nova istraživanja pokazala su da kolesterol iz hrane ima manji utjecaj na kolesterol u krvi nego što se prije smatralo. Zato, bez brige možeš na dan "razbiti" dva jaja i slasno uživati u njima. Dobar tek!

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

 

Možda te zanima... Zašto su jaja tako dobra za mršavljenje? Dijeta

Maslac od badema

Ako si u zadnje vrijeme odlučila promijeniti svoju prehranu na vegetarijansku ili čak vegansku ili jednostavno ne jedeš jaja i mliječne proizvode, maslac od badema odličan je izvor bjelančevina za tebe. Najfiniji je kada ga namažeš na bananu ili na komad jabuke.

Bobičasto voće

Jagode, borovnice, maline i ostalo bobičasto voće, bilo zamrznuto ili svježe, donosi puno antioksidansa. neke studije su sugerirale kako konzumacija borovnica može povećati mnogo toga, pamćenje i motoričke sposobnosti, pa čak i krvni tlak i metabolizam. 

Možda te zanima... Chia puding s bobičastim voćem - lagan i zdrav Hrana

Za srce su odlične jagode. Jedna šaka jagoda sadrži preporučeni dnevni unos C vitamina te folnu kiselinu i vlakna.

 | Author: Getty Images Foto: Getty Images

Kava i čaj

Ispijanje kave povezano je s manjim rizikom od nekoliko bolesti poput dijabetesa i raka prostate. Istraživači smatraju da je kombinacija kofeina i antioksidansa odgovorna za navedene zdravstvene prednosti. Naravno, ako u kavu staviš šlag i šećer potencijalno ćeš izbrisati njene dobrobiti.

Ako ne piješ kavu, onda je čaj izvrsna alternativa za tebe. On će te hidratizirati više nego kava, a čajevi također sadrže antioksidanse. Istraživači smatraju da ispijanje pet šalica čaja dnevno može pomoći ljudskom metabolizmu u čišćenju i mršavljenju.

Kivi

Kivi je pun hranjivih sastojaka i vitamina. Također je dobar izvor kalija i sadrži ga više nego što ga imaju banane. Sadrži i veliku količinu folata i cinka, fitonutrijente poput luteina i vitamin K. Koža kivija, kao i meso, sadrži visoku koncentraciju hranjivih tvari, posebno vlakana i vitamina E.

Možda te zanima... Kivi - tko ga smije jesti, a tko ne Hrana

Sok od naranče i brusnice

Sok od naranče klasično je piće za doručak i jedno od najboljih. Naravno, ne govorimo o soku od naranče kupljenom u trgovini u tetrapaku koji u sebi ima razna bojila i šećere. Govorimo o svježe ocijeđenom soku bez dodatnih zaslađivača, koji uostalom, njemu nisu ni potrebni. Sok od brusnice može ti pomoći u ograničavanju rasta bakterija, a najpoznatiji je po suzbijanju infekcija mokraćnih puteva. On također potiče zdravlje kardiovaskularnog sustava.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.