Hrana Zdravi recepti 6711 prikaza 24. rujna 2018.

Recepti za zobene kaše koje sadrže sve što ti treba za prvi dio dana

Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Pored energije i goriva za cijeli dan koje ti daje jutarnja zobena kaša, možeš kroz nju unijeti i brojne zdrave nutrijente ako ju oplemeniš pravim sastojcima. Evo nekoliko verzija za optimalnu količinu energije u jednoj zdjelici zdravlja.

Zobena kaša s borovnicama i jabukom

Sastojci:

Priprema:

  1. U kipuću vodu dodaj šalicu zobenih pahuljica i prstohvat soli kako bi izvukla slatkoću iz žitarica te ostavi da prokuha oko 1 min.
  2. Nakon toga dodaj sitno naribanu jabuku, borovnice, chia sjemenke, hrskave žitne pahuljice (bez šećera) i malo cimeta te sve dobro promiješaj.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Zobena kaša s kruškama

Sastojci:

Priprema:    

  1. U posudu ulij med, mlijeko, vodu pa pusti da zakuha uz stalno miješanje.
  2. Smanji vatru i dodaj zobene pahuljice. Dobro promiješaj da se sastojci povežu. Kuhaj tako 5 minuta, a kad smjesa postane gusta, makni s vatre.
  3. Dodaj krušku i cimet te dobro promiješaj.
  4. Ukrasi orašastim plodovima ili sušenim voćem. 

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Zobena kaša od rogača i lješnjaka

Sastojci:

Priprema:

  1. Zakuhaj zobeno mlijeko, dodaj zobene pahuljice i kratko ih prokuhaj.
  2. Umiješaj kakao i žlicu mljevenog rogača. Prokuha još minutu i na kraju umiješati psyllium ljuskice.
  3. Lješnjake usitni u mlincu kavu ili blenderu i pospi preko tople kaše. Možeš dodatno ukrasiti kockicama crne čokolade i cijelim lješnjacima za hrskaviju verziju.

Namirnice za recept naručite u fitness.com.hr webshopu!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.