Fitness Blic vježbe 6483 prikaza 26. kolovoza 2016.

Zašto se brzo umaram dok vježbam?

Trcanje_4
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako se tjednima ili mjesecima nisi bavila fizičkom aktivnosti, zasigurno će ti prvi trening biti naporan. Bolovi u mišićima i zglobovima, slabost i malaksalost te nedostatak kisika samo su neke od posljedica neaktivnosti.

Članicu Mršavimo zajedno kluba koja također dugo nije vježbala zanimalo je kako u ovom stanju izdržati trening do kraja.

Upit čitateljice

''Godinama se ne bavim nikakvim aktivnostima i sada želim početi umjereno vježbati, no primijetila sam da se vrlo brzo umaram i onda naprosto moram prekinuti trening. Događa li se to zato što nisam u formi? Kako da izdržim trening do kraja?'', upitala je članica Mršavimo zajedno kluba stručnjake trenere. Naime, svaki korisnik Kluba u sklopu tromjesečnog, šestomjesečnog i godišnjeg članstva osim raznovrsnih i uravnoteženih jelovnika uz koje na zdrav način može smršavjeti 1 kilogram tjedno, ima na raspolaganju i program vježbanja. Programi su prilagođeni i početnicima i naprednim vježbačima, a izvode se kod kuće te na otvorenome. Stručnjaci nutricionisti, psiholozi i fitness treneri također su dostupni za sve upite članova Kluba pa im se slobodno možeš obratiti i pitati ih što te zanima. Više o tome doznaj ovdje!

Odgovor stručnjaka

''Ako se ne radi o zdravstvenom problemu, ova pojava može biti povezana s izdržljivošću mišićnog aparata. Regeneracija mišića ti je zbog pojave specifične mišićne mase premala za željenu aktivnost'', odgovorili su joj fitness treneri Mršavimo zajedno kluba. Drugi razlog ove tegobe koji navode jest premala koncentracija kisika u krvi, što rezultira brzim umorom i vraćanjem tijela u bazalni metabolizam.''Preporučujemo da svakako napraviš analizu krvi kako se se utvrdila analiza štetnih masnoća u krvi.''

Rezultat tjelovježbe (treninga usmjerenog na razvoj aerobnog kapaciteta) jest povećanje koncentracije kisika u krvi. ''Takav tip treninga treba utjecati na prokrvljenost organizma i pritom se ne bi smio osjećati preveliki umor. Svakako treba nastojati u početku trening izvoditi u prirodi zbog veće količine kisika. Vježbe također treba izvoditi bez dodatnih utega kako bi se izbjegla preopterećenja zglobova i tetiva.''

Doznaj više o jogi za početnike.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.