Fitness Vježbe za mršavljenje 23829 prikaza 17. prosinca 2017.

Ova jednostavna vježba sagorijeva više kalorija nego 30 minuta trčanja

Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako želite oblikovati cijelo tijelo, poboljšati svoju kardiovaskularnu kondiciju i spaliti kalorije, nema više potrebe da se znojite satima u teretani ili da trošite bogatstvo na kućne sprave za vježbanje.

Možda te zanima... Tridesetominutni kardio trening kod kuće za početnike Fitness

Jedina stvar koju trebate je konop za preskakivanje. Da, tako je- preskakanje užeta nije samo namijenjeno za djecu. Dokazano je da preskakanje konopa ima mnoge prednosti i odličan je dodatak drugim vježbama. Pokazat ćemo vam čudesne prednosti konopa i naučiti vas kako ga pravilno koristiti, tako da vidite rezultate što je brže moguće.

ODLIČAN NAČIN SAGORIJEVANJA KALORIJA

Postoje studije koje ukazuju da je 10 minuta preskakivanja užeta, jednako učinkovito kao i 30 minuta trčanja u smislu kardiovaskularnih poboljšanja i potrošnje kalorija. Preskakanje užeta sagorijeva oko 330 kalorija, dok trčanje sagorijeva 270 kalorija.

NE ZAHTIJEVA PUNO PROSTORA I VREMENA

Konopu za preskakanje ne treba mnogo prostora – možete vježbati bilo gdje i u bilo koje vrijeme kada vama odgovara uz neku motivirajuću glazbu. Loše vrijeme vani više nije isprika!

UTJEČE NA NEKOLIKO GRUPA MIŠIĆA U ISTO VRIJEME

Preskakanje užeta oblikuje ruke, noge, leđa, trbušnjake, stražnjicu i ramena.

Možda te zanima... Kućni trening za utegnuto tijelo poput balerine Fitness

I DJECA TO MOGU

Jednom kada se usavrši, tehnika preskakanja užeta je vrlo jednostavna za implementaciju, i to obzirom na nečiju dob, oblik tijela ili trenutnu fitness razinu kondicije.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

POBOLJŠAVA VAŠE VJEŠTINE

Preskakanje užeta ne utječe ravnomjerno samo na određene skupine mišića, ono čak poboljšava koordinaciju, dinamičnu ravnotežu i reflekse.

Možda te zanima... Maksimalno sagori kalorije tako da radiš ovo prije svakog kardio treninga Fitness

MOŽETE VJEŽBATI SAMI ILI U DRUŠTVU

Ova je vježba u isto vrijeme i učinkovita i zabavna i ugodna.

Što trebate znati prije početka vježbanja pomoću konopa za preskakanje: Odaberite odgovarajući konopac. Ako imate priliku, kupite ga u trgovini sportskom opremom, gdje možete dobiti savjet vezan za duljinu, ručke i materijal konopa po vašim mjerama.

  • Obujte udobne tenisice za vježbanje, zbog sigurnosti zglobova. Možete skakati i bosi, što je još bolje, ali mi ne savjetujemo, sve dok ne ovladate tehnikom.
  •  Držite glavu uspravno, a pogled prema naprijed. Ne gledajte dolje.
  • Trup treba biti ravan, a koljena malo savijena.
  • Držite laktove uz tijelo pod pravim kutem.
  • Držite ručke s prstima, a ne dlanovima.
  • Važno: zapešća se koriste za vrtnju užeta, a ne ruke.
  • Koristite prednji dio svojih stopala za skok na podlogu. Petama ne bi smjeli dirati zemlju kada doskočite. Ne morate skočiti vrlo visoko u zrak – dovoljno je 3-4 cm.
  • Nakon što ste savladali osnovni skok, možete pokušati i druge tehnike skakanja s konopcem: dvostruki skok, na jednoj nozi, unakrsno i itd.
Možda te zanima... Trener koji tvrdi da je za mršavljenje dovoljno vježbati 40 minuta tjedno Fitness
  • Default avatar -
    dletere

    Tablete za mršavljenje - https://bit.ly/2Fh1NJR Vjeruj mi, djeluje. Imam 32 godine, probala sam svega i to je jedini suplement u mojem životu, koji sam isprobala i koji stvarno iskopao kilograme i drži me iz daleka.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.