Fitness Blic vježbe 3600 prikaza 08. studenoga 2016.

Otkrijte kako smanjiti štetu nastalu sjedenjem i učvrstiti mišiće na poslu

Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Sjedite za računalom veći dio dana i nemate vremena za vježbanje? Krivo, vježbati možete i za stolom! Ovo su prave vježbe za vas: jednostavne, brze, praktične i prilagođene poslu.

Većina zaposlenih provodi vrijeme sjedeći za stolom. Na našu veliku nesreću, takav način rada i života sa sobom nosi povećane zdravstvene rizike. Deskercise je režim kratkih vježbi koje ćete s lakoćom izvesti na radnome mjestu - za stolom i u kratkom vremenu - te si tako vratiti živost u tijelo, energiju u mozak, a mišiće natrag u formu. Možda se i riješiti koje kalorije viška.

Eliminiranje napetosti

Svako toliko maknite pogled s ekrana, podignite ramena - kao da ćete njima slegnuti - ali ih zadržite u podignutom položaju dok ne nabrojite do 5 pa opustite. Ponovite to 15 puta i glava će vam se razbistriti, a napetost, koje možda niste ni svjesni, nestati. 

Dok sjedite, mišići ne moraju spavati

Stražnjica, bedra i trbušni mišići - sve su to dijelovi tijela koje možete vježbati sjedeći. Mišić stražnjice stišćite, držite 5 puta do 10 sekundi i itekako će se vidjeti rezultati. Trbuh je ono čega se na plaži najviše sramimo. Samo duboko udahnite i zategnite mišiće abdomena, gurajući ih prema kralježnici dok izdišete. Držite ih zategnute 5 do 10 sekundi pa opustite. Ponovite to 10 puta, dvaput dnevno. Takvo će vas disanje i uravnotežiti, pa ćete se na poslu osjećati bolje.

 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Ustanite

Isti princip vrijedi i za kvadricepse, najjače mišiće u tijelu. Ako ne stignete prošetati, pobrinite se kako bi očuvali zdravlje koljena i kukova vježbajući kvadricepse sjedeći. A možete i stojećki: stanite leđima uza zid te se u koljenima spuštajte sve dok vam bedra ne budu paralelna s podom. Ostanite tako između 30 i 60 sekundi. Ponavljajte dok se ne umorite. 

Iskoristite tu pauzu!

Kad zbilja više ne možete sjediti, prošećite - do toaleta, po čašu vode ili razgovora. Ali kad se vratite, nemojte odmah sjesti. Stanite iza stolice, oslonite se rukama na nju, a noge jednu pa drugu nježno zabacujte unatrag kao da želite petama dotaknuti stražnji dio bedara. Ponovite 10 puta, odmorite se pa nastavite. Veliki rezultati postižu se nizom malih koraka, reći će vam to menadžeri svih velikih i uspješnih tvrtki. Zato nemojte da zbog posla pati najveće blago koje imate - zdravo tijelo.

Osim vježbama, pokušaj se riješiti napetosti na poslu uz Sensiu

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.