Dijeta Dijetni savjeti 4471 prikaza 19. prosinca 2017.

Visokoproteinski snackovi koji će te držati sitom do večere

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Mnogim ženama je dobro poznat osjećaj iznenadnog i neugodnog napada gladi u popodnevnim satima. Većina u tim situacijama posegne za bilo čim što im je na dohvat ruke, a to je obično nešto na bazi ugljikohidrata i opterećeno dodanim šećerima ili solju.

Nakon konzumacije takve hrane vrlo brzo dolazi do novog napada gladi i novog posezanja za nezdravim snackom, a svi znamo kuda to vodi - do masnih jastučića na bedrima i trbuhu. Kako bi to izbjegla i osigurala si stabilan šećer u krvi, pobrini se da si poneseš snack na bazi masti, proteina i vlakana koji će te držati sitom i zadovoljnom do večere.

"Uključivanjem, više proteina u svoju dnevnu prehranu dobit ćeš osjećaj sitosti jer se proteini sporije probavljaju", kaže Jessica Cording, nutricionistica iz New Yorka i preporučuje da popodnevni snack sadrži od 5 do 8 grama proteina. Iako to ne zvuči puno, ona kaže da je dovoljno budući da žene u prosjeku unose 25 do 30 grama proteina u jednom obroku. ove preporuke nutricionistice pomoći će ti da ostaneš sita do sljedećeg obroka.

Hrana_Za_Posao-Zk | Author: Na posao ponesi kuhanu hranu bogatu sa složenim ugljikohidratima i povrćem, te uzmi predah od posla Foto: Na posao ponesi kuhanu hranu bogatu sa složenim ugljikohidratima i povrćem, te uzmi predah od posla

Tvrdo kuhano jaje - iz jednog tvrdo kuhanog jajeta dobit ćeš 6 g proteina, a masti koje sadrži držat će te sitom. Jaje možeš posoliti radi boljeg okusa.

Možda te zanima... Zašto su jaja tako dobra za mršavljenje? Dijeta

Grčki jogurt - sadrži više proteina od običnog jogurta, oko 12 do 20 grama u jednom serviranju. Ako odabereš onaj s većim udjelom masti, držat će te dulje sitom.

Jogurt630 Možda te zanima... Grčki jogurt dobio "kremastijeg" konkurenta s većim udjelom proteina i kalcija Hrana

Orašasti plodovi - sadrže dosta proteina ovisno o vrsti koju odabereš. primjerice 1/4 šalice badema sadrži 6 g proteina. Zdrave masnoće i vlakna koje sadrže dat će ti osjećaj sitosti.

Možda te zanima... Brzi tečaj: Orašasti plodovi i njihova dobrobit za zdravlje Hrana

Zrnati sir - iako i nije najuzbudljiviji snack sadrži zdrave nutrijente poput kalcija i vitamina A i D plus proteine. Pola šalice zrnatog sira sadrži 13 g proteina.

Možda te zanima... Snack za ljubitelje hrskavog: Čips od sira sa začinskim travama Hrana

Sir - feta sira ima od 5 do 8 g proteina, ovisno o tipu. Možeš ga pojesti s voćem, povrćem ili nekim visokoproteinskim krekerima kako bi što dulje bila sita.

  • Default avatar -
    vestere

    Tablete za mršavljenje - http://nplink.net/Q38U38Th Vjeruj mi, djeluje. Imam 32 godine, probala sam svega i to je jedini suplement u mojem životu, koji sam isprobala i koji stvarno iskopao kilograme i drži me iz daleka.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.