Ljepota i relax 10885 prikaza 09. rujna 2017.

Trikovi za lijepe noge u svakoj životnoj dobi

Noge-Zena1
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

O lijepim, čvrstim i zdravim nogama sanja svaka žena. Celulit, bolne i umorne noge, te proširene vene problemi su s kojima se susreću žene u različitim razdobljima života, pa ti donosimo nekoliko savjeta kako ih izbjeći ili barem ublažiti.

Pet korisnih pravila za lijepe noge:

  1. Redovito se bavi fizičkom aktivnošču - poželjno je ići u šetnje kad god  za to imaš priliku.  Također, sportovi poput plivanja ili vožnje biciklom mogu ti pomoći da bez nepotrebnog naprezanja ojačaš tonus mišića nogu i smanjiš nakupljanje celulita.
  2. Ne drži nogu preko noge dugo vremena - držeći dugo prekrižene noge, stežu se kapilare te se nakupljaju prekomjerna tekućina i krv u venama. Ako baš nikako ne možeš sjediti bez prekriženih nogu, pokušaj to osvijestiti i svakih nekoliko minuta naizmjenično mijenjaj nogu koja je gore.
  3. Često mijenjaj položaje - izbjegavaj dugo stajanje ili sjedenje u istom položaju.
  4. Izbjegavaj izlaganje prekomjernoj vrućini - vrućina je jedan od najvećih neprijatelja vena, jer dovodi do njihova širenja, Izbjegavaj tuširanje u vrućoj vodi, a u ljetnim mjesecima se  nemoj cijeli dan pržiti na plaži.
  5. Jedi zdravo i lagano - prekomjerna težina može povećati pritisak u nogama, na taj način otežavajući protok krvi u srce. Izbjegavaj jesti slanu hranu; slobodno konzumiraj što više namirnica bogatih vlaknima.
Možda te zanima... Tri stvari koje sam naučila od kada svaki dan držim noge uz zid Fitness

Protiv celulita bori se tjelovježbom i oblozima od đumbira

Celulit je problem s kojim se susreće gotova svaka žena bez obzira na dob. Jastučići i kvrgave nakupine, popularno nazvane 'narančina kora', pojavljuju se najčešće na bedrima, bokovima, stražnjici i nogama. Čak i vrlo mlade djevojke imaju probleme s celulitom, a podložne su mu i žene vitke linije. Uzroci su različiti; prvenstveno nekretanje, loša i neredovita prehrana te premali unos tekućine, no tu su i loša cirkulacija, ženski hormoni, osobito kontracepcija, genetika, trudnoća i klimakterij.

Klikni i pogledaj vježbe koje učinkovito pomaže kod smanjivanja celulita. U borbi s celulitom također mogu ti pomoći i prirodni recepti koje možeš sama napraviti kod kuće, ako nemaš vremena niti želje ići na kozmetičke tretmane.

Možda te zanima... Pet grešaka koje mnoge žene rade kada dođu hladniji dani Ljepota i relax

Oblozi s đumbirom

  • Svaki dan naribaj 150 grama đumbira i zamotaj ga u gazu. U loncu zagrij 5 litara vode. Kada voda provre, stavi gazu s đumbirom u vodu. Koristi gumene rukavice da se ne opečeš.
  • Zatim, uzmi ručnik, namoči ga u vodu s đumbirom (koja ostaje na toplom ali ne smije vriti), ocijedi ga i ako treba malo ga rashladi mahanjem. Položi ga na mjesto gdje imaš celulit. Nakon par minuta, ponovi postupak - oblog uvijek mora biti topao.
  • Postupak ponavljaj u trajanju od 20 minuta svaki dan dok celulit ne nestane. Važno je napomenuti da vodu s jednom upotrijebljenim đumbirom više ne koristiš. Svaki dan - nova voda i svježi đumbir.
  • Pročitaj i ostale prirodne recepte protiv celulita koje je pripremila Mary Novosel

Visoke pete uzrokuju bol

Iako izdužuju noge i u njima se osjećaš bolje, visoke pete predstavljaju opasnost za tvoje zdravlje. Nedavna znanstvena istraživanja su pokazala kako visoke pete izbacuju kukove i kralježnicu iz poravnatog položaja i stvaraju pojačan pritisak na unutrašnjost koljena. To dovodi do zadebljanja živca između trećeg i četvrtog nožnog prsta te do bola i obamrlosti.

Žene koje rijetko nose štikle u opasnosti su da zbog štikli padnu i slome poneku kost ili iščaše zglob. One koje pak štikle nose više puta tjedno ili čak svakodnevno, u opasnosti su da razviju neko kronično bolno stanje stopala, koljena ili donjeg dijela leđa. Štetu koju nanosiš svome tijelu probaj smanjiti redovnim vježbanjem cijelog tijela, ne samo stopala.

Pročitaj više o visokim petama i saznaj što ti savjetuje naš stručni suradnik fizioterapeut Ivan Golubiček.

Vježbe za vitke noge

Loša cirkulacija je jedan od najčešćih razloga debljanja žena u području bedara. Današnji tempo života nalaže sjedilački način rada. Vrijeme provedeno u položaju prekriženih nogu otežava cirkulaciju. Zato se smanjuje izmjena tvari i otežan je krvotok nogu, a zbog nedostatka tjelesne aktivnosti dolazi do nakupljanja masti.

Deset vježbi uz koje možeš stanjiti bedra i pripremiti noge za nadolazeću toplu sezonu pripremila je trenerica Anamarija Todorović iz fitness centra Collum.

Proširene vene na nogama

Problem proširenih vena je često nasljedan i javlja se u trudnoći, pa ako su tvoja majka ili baka imale proširene vene trebala bi odmah razmisliti o prevenciji – osobito zbog toga što se stanje proširenih vena pogoršava u svakoj sljedećoj trudnoći. Simptome proširenih vena nije teško prepoznati, ali se znatno razlikuju po intenzitetu. Moguća je blaga do jaka bol u nogama, osjećaj težine te oticanje – ili ništa od navedenoga. Katkad su plave vene jedva vidljive, a katkad se događa da ispupčene vene vijugaju od gležnja do bedara ili čak stidnice. U teškim slučajevima koža iznad proširene vene natiče te postaje suha i nadražena. Ponekad se na mjestu proširenja može razviti tromboflebitis (upala vene prouzročena ugruškom), pa je o simptomu proširenih vena svakako uputno porazgovarati s liječnikom.

Pročitaj kako ublažiti i prevenirati proširene vene u trudnoći.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.