Fitness 1242 prikaza 27. lipnja 2017.

Što je bolje za tvoje tijelo - brža ili sporija joga?

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Baš kao što ljubitelji pasa preferiraju veće ili manje pse, tako i ljubitelji joge obično više vole dulje zadržavanje jednog položaja ili bržu izmjenu pokreta.

Dobra rutina trebala bi sadržavati oboje: "Idealan je omjer 1:2, primjerice jedna brža rutina na 2 sporije tjedno", smatra znanstvenica Melanie Potiaumpai sa Sveučilišta Miami, a prenosi Women's Health.

 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Duljim zadržavanjem položaja:

  • povećavaš fleksibilnost tijela
  • dobivaš na izdržljivosti
  • jačaš mentalnu snagu kroz izdržavanje u težim položajima.

Brzom izmjenom pokreta:

  • sagorjet ćeš do 120 kalorija više u sat vremena nego li sporijom izvedbom
  • mišići će se brže aktivirati i brže jačati
  • teže ćeš istegnuti mišić. 

Jogijska etika - osnovna pravila i to mjesto koje biraš u dvorani govori o tebi 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.