Fitness 01. lipnja 2020.

Nakon pandemije koronavirusa svi žele ići na posao biciklom, a širit će se i biciklističke staze!

Foto: Guliver/Shutterstock Sve nove stambene i nestambene zgrade u EU-u, kao i one koje su u fazi velike obnove, morat će osigurati obavezna mjesta za parkiranje bicikala, prema novom prijedlogu revizije Europske komisije vezanoj za Direktivu o energetskoj učinkovitosti zgrada (EPBD) od 15. prosinca 2021.godine
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Britanija i druge zemlje nakon ublažavanja mjera potiču ljude da izbjegavaju javni prijevoz pri povratku na posao. Ministar prometa Grant Shapps kaže da su mnogi poslušali

Andre Wu i još desetak drugih stoje u redu, na dopuštenoj udaljenosti, ispred prodavaonice Brixton Cycles u južnom Londonu kako bi kupili nove bicikle.  "Tijekom ove pandemije shvatio sam da javni gradski prijevoz nije nešto čemu se veselim u budućnosti pa sam odlučio nabaviti bicikl",kaže Wu. 

I kako mjere ograničenja kretanja u Britaniji i u Europi popuštaju, nije jedini. Lincoln Romain, direktor Brixton Cyclesa, tvrdi da je navala tolika da su im zalihe ispražnjene

Iskreno, dolaze nam razni kupci. Oni koji su i prije putovali biciklima na posao, oni koji to nisu nikad činili i nemaju bicikl, a ima i onih kojima je bicikl skupljao prašinu u spremištu i treba im servis - kaže.

Milijuni ljudi su otkrili bicikliranje tijekom krize

Britanija i druge zemlje nakon ublažavanja mjera potiču ljude da izbjegavaju javni prijevoz pri povratku na posao. Ministar prometa Grant Shapps kaže da su mnogi poslušali. 

Bicikl-Posao | Author: Foto: Thinkstock Foto: Foto: Thinkstock

"Milijuni ljudi su tijekom krize otkrili bicikliranje, neovisno o tomu je li samo za vježbu ili kao sredstvo sigurnog prijevoza koji omogućuje fizičku distancu", rekao je. 

Britanska vlada najavila je da će uložiti milijune funta u širenje postojećih biciklističkih staza ili stvaranje novih. Bicikliranje je u Europi postalo trend. U Barceloni se korištenje biciklističkih staza povećalo za 325 posto, kaže šefica gradskog ureda za urbano planiranje Janet Sanz. Stoga će grad dodati 21 kilometar na postojeće biciklističke staze. Berlin dodaje 22 kilometra, a Bruxelles 40. U Francuskoj su slično već najavili Pariz, Nica, Rouen, Lille i Nantes. Čak i Italija, zemlja s najviše automobila po glavi stanovnika, vraća se biciklu. 

Najmanje 150 kilometara biciklističkih staza bit će izgrađeno u Rimu, gradu koji je na zlu glasu po nepraktičnosti i opasnosti po bicikliste. To znači da će barem jedan ekonomski sektor iz ove krize izaći bogatiji.

"Prodaja bicikala, posebno električnih, naglo je porasla nakon ponovnog otvaranja prodavaonica",  kažu u austrijskoj gospodarskoj komori. 

Francuska tvrtka Go Sport zabilježila je 300 posto veću internetsku prodaju zadnjih tjedana. U Britaniji je 20.000 bicikala prodano unaprijed, objavio je savez trgovaca ACT. 

Kelly Wise biciklom putuje na posao putuje već godinama i drago joj je zbog nove popularnosti njezina prijevoznog sredstva, no dodaje da će "biti zanimljivo vidjeti koliko ih s vremenom od bicikliranja neće odustati". 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.