Fitness Vježbe za mršavljenje 13. listopada 2020.

Kaylin 12-minutni trening za cijelo tijelo

Foto: Instagram
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Kayla Itsines ima 4 milijuna sljedbenika. Izgradila je fitnes carstvo i vojsku sljedbenika od nule. Počela je objavljivati slike svojih klijenata "prije i poslije" i brzo je privukla pažnju zbog dramatičnih rezultata.

Kayla čak organizira okupljanja širom svijeta, u kojima žene pohađaju njene Boot Campove.

Poručuje ženama ako su iz nekog razloga preskočile svoju tjelovježbu tog dana da naprave vježbe za koje će im od rekvizita biti potreban samo kauč. "Vježbajte sa mnom i zato vam treba samo 12 minuta. Ovo su ciljene vježbe za noge, stražnjicu, core i gornji dio tijela. Što čekaš, idemo", poziva Kayla.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

COUCH WORKOUT! 💪 Ladies, if you’re at home and haven’t done your workout today, jump up and do this couch workout with me now - all you need is 12 minutes! This workout will target your legs, glutes, core, AND upper body! So what are you waiting for? Let's go! 🙌 ✅ Incline Clap Push-Up - 8 reps ✅ Tricep Dip/Press - 15 reps ✅ Bulgarian Split Squat - 20 reps (10 per side) ✅ Decline X Push-Up - 10 reps (5 per side) ✅ Side Plank - 60 secs (30 per side) ✅ Single-Leg Sit Squat - 20 reps (10 per side) Set a timer for 12 minutes and complete as many laps as possible. Let me know how you go in the comments! 👇 Take the first step towards your goals and download @SWEAT to get your 7-day free trial! www.kaylaitsines.com/BBGathome #BBG #BBGathome #couchworkout #homeworkouts #fitness #workout

A post shared by KAYLA ITSINES (@kayla_itsines) on

Namjesti štopericu na 12 minuta i ponovljaj u krug navedene vježebe

  • Incline Clap Push-Up - 8 ponavljanja
  • Tricep Dip / Press - 15 ponavljanja
  • Bulgarian Split Squat - 20 ponavljanja (10 na svakoj strani)
  • Decline X Push - Up - 10 ponavljanja (5 na svakoj strani)
  • Side Plank - 60 sekundi (30 na svakoj strani)
  • Single - Leg Sit Squat - 20 ponavljanja (10 na svakoj strani)
Možda te zanima... 3-minutni trening za trbuh u koji se kune poznata blogerica Kayla Itsines Fitness

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.