Fitness 427 prikaza 24. rujna 2013.

Joga na mašinama za super čvrsto tijelo

Mirela-Usp
1/7
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Zenga predstavlja sinergiju mind-body modaliteta te sadrži najnovija otkrića iz znanosti o pokretu, kao i onih s područja mišićno-fascijalnog treninga. Samo ime govori o konceptu metode, tako što zen predstavlja otkrivanje sebe, a yoga simbolizira put kojim se to dostiže. Zajedno čine zengu koja je bazirana na četiri principa osviještenog kretanja: disanje, potpora, prepuštanje, protjecanje

Kad se primjenjuju zajedno, ovi principi osvještavaju povezanost uma i tijela. Zenga se fokusira na stabilnost centra tijela uz osnaživanje mišića srca uz visoku preciznost kretanja i disanja, što nas veže za bivanje u sadašnjem trenutku. Zenga predstavlja izazov živčano-mišićnom sustavu, povećavajući snagu, izdržljivost i fleksibilnost cijeloga tijela. Ovaj program pomladit će tvoje kretnje, povećati energiju, vitalnost i gipkost tijela te budnost uma.

Značajni učinci u kratkom vremenu

Može se izvoditi na podlogama ili pilates mašini Reformer, na kojoj zengina osobitost i učinkovitost posebno dolaze do izražaja. Zenga se izvodi u dinamičnim sljedovima kretnji povezanih u serije, uz dodatak otpora i nestabilne baze, čime se povećavaju dosezi, primjenjivost i sigurnost svake vježbe. Vježbe na Reformeru u kratkom će vremenu povećati tonus i elastičnost tvojih mišića, stabilnost i mobilnost cijelog tijela te razinu tvoje usredotočenosti i koncentracije. Namijenjen je ženama i muškarcima, bez obzira na stupanj kondicije, a posebno zaljubljenicima u mind-body tehnike. Zengu provode educirani treneri s dugogodišnjim iskustvom u pilatesu i yogi, a trenutno ih u cijeloj regiji provode jedino BODY & MIND centri.

Vježbe:

  • Pozicija intenzivnog istezanja na Reformeru osnažit će mišiće vanjske strane bedara, stražnjice, leđa i ramena, a istegnuti unutarnju i stražnju stranu nogu. (slika 1)
  • Pozicija deve na reformeru osnažit će stražnjicu, stražnju ložu i leđa, posebno mišiće uz kralježnicu i cijelu prednju stranu tijela. (slika 2)
  • Pozicija obrnutog ratnika na reformeru osnažit će sve mišiće bedara, stražnjice i leđa, istegnuti mišiće trbuha te povećati balans i propriocepciju (sposobnost prepoznavanja položaja vlastitog tijela u prostoru). (slika 3)
  • Pozicija psa prema dolje na reformeru osnažit će mišiće ramena, stražnjice i prednjeg dijela bedara i izdužiti stražnji dio nogu i leđa. (slika 4)
  • Pozicija zeca i mačke na reformeru, izvedenih u slijedu, mobilizirat će kralježnicu, istegnuti ramena, leđa i prsa, ujedno osnažujući stražnjicu, noge, trbuh i ruke. (slika 5)
  • Pozicija malog ratnika opružit će prednje mišiće kuka te mišiće prednjeg dijela trupa i povećati ravnotežu. (slika 6)
  • Pozicija štapa osnažit će mišiće kralježnice, abdomena, lopatica i prednjeg dijela bedara, a istegnuti stražnji dio nogu. (slika 7)

Više info na: www.bm-pilates.com

Mireline savjete kako smršavjeti nakon poroda, pročitaj na Klokanici.hr

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.