Fitness Vježbe za mršavljenje 25975 prikaza 21. svibnja 2017.

I nakon 40-e možeš imati ravan trbuh, ako dva puta tjedno radiš ovo

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Koliko puta si već čula da su kilogrami nakon četrdesete nepobjedivi i da se s ravnim trbuhom možeš pozdraviti. Sljedeći put kad ti netko kaže da se zbog usporenog metabolizma možeš pozdraviti sa svojim vitkim odrazom u zrcalu ne vjeruj mu. To što trebaš poduzeti čak nije niti jako teško.

Istina je da se sa svakim desetljećem života nakon dvadesete godine metabolizam usporava i smanjuje se postotak mišićnog tkiva, a nakon pedesete to postaje naročito izraženo.

"Gubi se nešto manje od pola kilograma mišićnog tkiva tijekom jednog desetljeća, a nakon pedesete može se gubiti i pola kilograma godišnje", kaže Wayne Westcott, fiziolog s Quincy sveučilišta u Bostonu. Iako su rađena brojna istraživanja još nije do kraja jasno zašto se to događa, ali teorija koju stručnjaci uzimaju kao najrelevantniju je da tijelo brže razgrađuje mišiće nego što ih stvara.

Dizanje utega dva puta tjedno po 25 minuta

Znanstvenici su dokazali da dizanje utega dva puta tjedno po 25 minuta značajno ubrzava metabolizam. Istraživanje koje je proveo Westcott na 1600 osoba u dobi između 21 i 80 godine života pokazalo je da im se mišićna masa za deset tjedna povećala za nešto manje od kilogram i pol.

Ispitanici su tijekom tih deset tjedana trenirali (dizali su utege) dva puta tjedno. Radili su serije 12 različitih vježbi i dizali su težine kroz 12 ponavljanja nakon kojih bi osjetili umor. Najbolji dio istraživanja odnosi se na činjenicu da su svi ispitanici unatoč dobi, dakle i oni od 25 i 75, postigli slične rezultate.

Pročitaj što šest žena kaže kakav je samački život u četrdesetima.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.