Fitness 14663 prikaza 01. lipnja 2012.

Biciklom do čvrstih i vitkih nogu

Bicikl1_1
1/2
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Vožnja bicikla jedan je od najboljih načina na koji možeš potrošiti suvišne kalorije i smršavjeti. Bicikl pomaže i kod oblikovanja tijela, prvenstveno donjeg dijela tijela, a dobro ga je kombinirati s treningom snage u teretani, kaže prof. Saša Mejovšek, voditelj First Fitness&Squashtower centra

Saša Mejovšek, prof. i voditelj First Fitness&Squashtower centra na Zavrtnici preporučuje vožnju bicikla svima koji puno rade i žive sjedilačkim načinom života, a objasnio je i kako izračunati kalorijsku potrošnju tijekom vožnje.

Bicikl mogu voziti svi od 5 do 77 godina

Vožnju biciklom preporučam svima, od 5 do 77 godina. Naravno, vožnja biciklom nosi određene rizike. Jedan od rizika je pad s bicikla. Ukoliko je osoba koja vozi bicikl u lošem fizičkom stanju ili je u starijoj životnoj dobi, posljedice pada mogu biti velike, a oporavak dug. Nadalje, vožnja biciklom podrazumijeva sudjelovanje u javnom prometu, u kojem sudjeluju ostali biciklisti, motorna vozila i pješaci. Osoba koja se odlučila za vožnju biciklom treba se dobro snalaziti s prometnim propisima, poštivati tuđu prednost i biti oprezna kada je u prednosti. U suprotnom postoji opasnost od sudara gdje posljedice mogu biti gore nego kod pada.

Bicikl ubrzava metabolizam

Sjedilački način života je siguran put ka pretilosti i lošem stanju kardiovaskularnog sustava. Vožnja bicikla potiče taj sustav na pojačani rad, osoba troši dodatne kalorije i ubrzava metabolizam koji sa sjedenjem postaje sve sporiji i sporiji. Uz to, mišići se jačaju, a i pluća pojačano rade. Klijentima u teretani preporučam uz fitness i vožnju bicikla jer je uvijek dobro kombinirati trening snage i kardio trening.

Postoje li određene ozljede i stanja kod kojih ne bi preporučio bicikl?

Problemi sa srcem. Problemi s lumbalnim dijelom kralježnice. Problemi s koljenima. Epilepsija.

Kako izračunati kalorijsku potrošnju kod vožnje bicikla?

Vrlo je teško na to pitanje dati čak i približno točan odgovor. Jedini točan odgovor može se dobiti mjerenjem posebnim instrumentima u kontroliranim uvjetima. Koliko kalorija će se potrošiti u jednom satu vožnje ovisi o nizu faktora: brzini kojom voziš, težini bicikla i opreme na njemu, težini i odnosu mišićnog i masnog tkiva osobe koja vozi, konfiguraciji terena, vrsti bicikla, smjeru vjetra i slično.

Koliko kalorija trošiš na biciklu možeš provjeriti i na našem brojaču kalorija.

Super ponudu bicikala provjeri na internet shopu Mondo.

Ako želiš osvojiti jedan od tri gradska bicikla klikni ovdje.

Bicikl i gubljenje kilograma

Saša za najbolje rezultate predlaže kombinaciju: vožnju bicikla i trening snage za gornji dio tijela.

Vožnja bicikla jedan je od najboljih načina na koji možeš potrošiti suvišne kalorije i smršavjeti. Biciklom možeš i oblikovati tijelo, no prvenstveno donji dio tijela. Mišićni rad gornjeg dijela tijela je vrlo mali u odnosu na rad nogu i stražnjice, pa predlažem kombinaciju vožnje bicikla i treninga snage za gornji dio tijela.

Intenzitet vožnje

Za početnike bi bilo bolje da je brzina konstantna. Kako napreduješ (ali i ako si u dobroj formi), na konstantnu brzinu iz prijašnjih treninga u određenim intervalima možeš ubrzati. Za dodatni učinak predlažem vožnju uzbrdo.

  • Default avatar -
    jozakt

    odličan članak , istina kilogrami se tope na biciklu ja sam izgubio 22 cm u struku i 25 kg .

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.