Fitness Vježbe za mršavljenje 1066 prikaza 02. studenoga 2018.

9 razloga da nastaviš trčati i za hladnog i mračnog vremena

Foto: Guliver/Shutterstock

Jedan od najtežih i presudnih trenutaka za osobe koje trče je hoće li ujutro kad se probude, a vani je mračno, hladno i vlažno ostati u krevetu ili otrčati van. Nije ništa lakše ni onima koji trče nakon posla jer situacija je opet ista mrak, hladnoća, a često i kiša.

Trčanje za vrijeme zimskog perioda je manje ugodno, ali imaj na umu da tako razvijaš svoju mentalnu čvrstoću i izdržljivost. Kako bi si olakšala zimsko trčanje napravi si plan treninga i slijedi neke od dolje navedenih savjeta kako bi ostvarila svoj cilj.

  • Razmisli da dva tri puta tjedno vježbaš u zatvorenom prostoru, primjerice da trčiš na traci.
  • Prijavi se na utrku, to će te motivirati da nastaviš s treninzima bez obzira na vremenske uvjete.
  • Ako s tobom ne trči tvoj partner, prijateljica ili pas, pridruži se nekoj od sve brojnijih grupa za trčanje.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

  • Svakodnevno se prisjeti razloga zbog kojeg si počela trčati. Je li to poboljšanje forme, zbog zdravstvenih razloga ili kako bi smršavjela, svejedno, samo se sjeti ili si stavi podsjetnik na ogledalo u kupaonici, na hladnjaku, automobilu ili torbi za vježbanje.
  • Napravi strategiju što ćeš kada je vani zaista loše vrijeme jer ne treba pretjerivati i izlagati se riziku od ozljeda ako je vani led, snijeg ili olujni vjetar. Odluči što ćeš vježbati kod kuće u tom slučaju.
  • Pripremi si stvari za trčanje navečer jer tako ujutro nećeš gubiti vrijeme na razmišljanje što ćeš obući i traženje stvari.
  • Trči ujutro, neke studije pokazale su da su osobe koje vježbaju ujutro ustrajnije od onih koje vježbaju navečer. Vjeruju da je tako jer se tijekom dana svašta dogodi razni iscrpljujući sastanci, iznenadne obveze itd. radi kojih mnogi jednostavno odluče preskočiti trčanje.  
Možda te zanima... Za savršenu guzu: Uz trčanje ubaci i ove vježbe Fitness Možda te zanima... Trčanje vs. meditacija: što je bolje za tvoj mozak i raspoloženje? Fitness
  • Nagradi se, kada uspiješ odraditi treninge u kontinuitetu koji si zacrtala ili postići određeni cilj nagradi se nečim što te veseli (masaža, pedikura, ručak, nova odjeća).
  • Uloži u pravu odjeću za trčanje, imati pravu opremu za bilo koji sport je neophodno, pa uloži u odgovarajuću opremu koja ti je potrebna. Kvalitetna oprema značajno će ti olakšati izlazak na hladnoću.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.