Dijeta 1295 prikaza 17. srpnja 2012.

Kokteli su kalorijske bombe!

Cocktail450X300
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Svi znamo da deserti predstavljaju prijetnju liniji. No, kada je riječ o ukusnim i slasnim koktelima lako je zaboraviti na kalorije i činjenicu da su oni nerijetko tekući deserti. Kreativni barmeni osmislili su na stotine vrsta koktela, no svima im je zajedničko jedno ili više alkoholnih pića koja već sama po sebi obiluju kalorijama

U neke koktele dodaje se šećer i slatko vrhnje

Energija u kalorijskoj koktel bombi dodatno se kumulira jer se u njega ubacuju i sokovi i sirupi, a u neke koktele ide i šećer, slatko vrhnje ili pak med. Rezultat je piće koje, gledano u kalorijskim brojkama, napada tvoju liniju poput hamburgera.

No, tu nije kraj priče. Alkohol otvara apetit, osobito za masnom i kaloričnom hranom.

Koktel koji sadrži više žestokih alkoholnih pića opasniji je za liniju

Vrlo je teško odoljeti vrećici čipsa ili slasnom hot dogu kada konzumiramo alkohol. A to su opet nove kalorije! Stoga ne čudi da se nakon večeri ispijanja koktela najčešće budiš s mamurlukom, ali i većom brojkom na vazi.

Općenito, što je koktel veći i sadrži više vrsta žestokih alkoholnih pića, to je opasniji za liniju.

Ako koktel još sadrži razne sirupe i dodatak šećera, brojanje kalorija postaje ''viša matematika''.

Na sljedećoj stranici pročitaj koje su top 5 kalorijske koktel bombe!

Kalorijski top 5

  • Long Island Ice tea:

Mješavina votke, tequile, ruma, džina, likera od naranče (Triple sec) , posebne kombinacije soka od limuna i sirupa te Coca -Cole prvak je po sadržaju kalorija. 1 čaša osigurava nevjerojatnih 780 kalorija i dovoljna je za instant gomilanje kilograma.

Alternativa: Rum s dijetalnom Colom i kriškom limete.

  • Margarita:

Kombinirajući tequilu, Triple sec i sok od limete u definiranim omjerima dobiva se Margarita. Ovaj koktel je izuzetno popularan i servira se u posebnim čašama zapremnine 340 ml. Takva čaša Margarite ''otežat'' će te za 530 kalorija.

Alternativa: Tequila sa žličicom agavinog sirupa, vodom, ledom i sokom od limete.

  • Pina colada:

Slasna Pina colada nastaje miješanjem bijelog ruma, kokosove kreme i soka od ananasa. Čaša Pina Colade prosječno osigurava 410 kalorija, ali i obilje jednostavnih šećera. Posljedica je nezasitnost i ''širenje'' problematičnih zona na tijelu.

Alternativa: Votka s okusom vanilije i dijetalna Cola.

  • White Russian:

White Russian je slatki koktel načinjen od vodke, likera od kave i slatkog vrhnja. Svi kremasti kokteli obiluju kalorijama pa će ti prosječni ''bijeli rus'' osigurati oko 325 kalorija.

Alternativa: Pića sa slatkim vrhnjem, nažalost, nemaju adekvatnu alternativu.

  • Mai Tai:  

Mai Tai svoju popularnost duguje bogatstvu okusa koje se dobiva miješanjem bijelog i tamnog ruma te Curacao likera od naranče, Orgeat sirupa od badema i soka od limete. Prosječnih 300 kalorija čini ovaj tropski koktel neprijateljem linije na plaži.

Alternativa: vodka s okusom po želji, dijetalna Cola i trešnja ili višnja.

Smanji alkoholne kalorije

Nitko ne kaže da se na godišnjem treba posve odreći užitka ispijanja koktela, no činjenica je se ispijanjem takvih pića kalorije munjevito zbrajaju. Evo nekoliko savjeta kako i dalje uživati, a pritom minimizirati rizik po liniju:

  • Naizmjenično pij koktele i mineralnu vodu jer ćeš na taj način u konačnici popiti manje kalorija i alkohola, ali i unositi tekućinu te tako smanjiti rizik od dehidracije.
  • Biraj koktele sa manje sastojaka jer što je lista sastojaka dulja to je i kalorijska vrijednost veća
  • Traži koktele s dijetalnim gaziranim pićima ili sa smanjenim udjelom šećera ili pak umjesto sirupa zahtijevaj umjetni zaslađivač
  • Razrijedi koktel dodatkom mineralne vode
  • Izbjegavaj koktele s dodatkom čokoladnog sirupa, vrhnja ili šećera na obrubu čaše
  • Izbjegavaj akcije u kojima se kokteli služe u extra velikim čašama jer takve mješavine znaju imati i preko 1000 kalorija
  • Pojedi lagan obrok prije izlaska kako bi alkohol sporije djelovao i kako bi se smanjio rizik od posezanja za nezravom hranom

Kako bi zaobišla suvišne kalorije na ljetovanju, potrudi se da ove godine imaš što aktivniji odmor. Prijedloge za aktivan odmor pročitaj na Pametnoj Kuni

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.