Dijeta 26. listopada 2021.

Kako slavni chefovi održavaju figuru unatoč obilju ukusne hrane?

Foto: Shutterstock-Instagram Gordon Ramsay i Martha Stewart otkrili su kako ostati fit i kao vrsni chefovi okruženi finom hranom
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Biti fit izazovan je posao, a pogotovo za slavne chefove koji su svakodnevno okruženi nekim od najukusnijih jela i slastica svijeta. Tajna njihovog uspjeha jednostavnija je nego što mislimo

Svatko tko je pokušao izgubiti koji kilogram zna da je disciplina pola posla i da je suzdržavanje od pretjeranog uživanja u velikim količinama hrane ključna. To je možda teško nama, no zamisli koliko je tek teško najboljim chefovima svijeta? Uz sve gurmanske obroke i slastice, održavanje optimalne tjelesne težine može biti teško, ali nije nemoguće. Najbolji dokaz za to su chefovi poput Gordona Ramsayja koji i u 55. godini ima zavidnu liniju i kondiciju. Tajna njihovog uspjeha nije neka najnovija dijeta ili tjelovježba koja je dostupna samo u određenim fitness studijima. Promijene koje su uveli u život su jednostavne, a isprobati ih možemo i mi već danas. 

Jamie Oliver

Britanski "goli kuhar" poznat je po brzim i jednostavnim receptima koji su u isto vrijeme neodoljivi i ukusni. Možemo samo zamisliti koliko mu je teško odoljeti jednostavno se prepustiti uživanju u jelima koje priprema, no Jamie ima poseban režim prehrane koji mu osiguravaju da ostane fit. Iako je nekada imao koji kilogram viške, Jamie se neželjenih kilograma riješio tako što je smanjio količinu mesa koju jede svakodnevno, prenosi Hello Magazine. Za Men's Health otkrio je kako je izgubio 12 kilograma kroz nekoliko jednostavnih promjena životnih navika. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jamie Oliver (@jamieoliver)

Osim što jede mnogo manje mesa, u prehranu je uvrstio više povrća i žitarica. Tako za doručak često jede granolu koju priprema sa suhim voćem, žitaricama i raznim sjemenkama, a uživa i u kuhanim jajima koja mu daju dozu proteina. Za ručak je neizbježna bogata salata ili kremasta juha od povrća dok za večeru priprema tjesteninu s morskim plodovima i povrćem. Jamie napominje i kako se svakodnevno puno kreće te da mu je neophodno dobro se naspavati. Još jedan Jamiejev trik - smanjio je količinu alkohola koju konzumira kako bi izbjegao neželjeno gomilanje "praznih" kalorija. 
 

Možda te zanima... Čokoladna torta bez brašna od samo 6 sastojaka chefa Jamiea Olivera Hrana

Gordon Ramsay 

I Gordon Ramsay nekada nije mogao odoljeti svim svojim delicijama koje sprema pa je nakupio koji kilogram viška, no prije nekoliko godina posvetio se zdravlju i tjelovježbi te izgubio skoro 23 kilograma, prenosi Eat This, Not That portal. Tajna njegove transformacije je "čista" prehrana. To znači da je Ramsay zasićene masnoće zamijenio onim nezasićenima, odnosno meso i mesne proizvode ribom. Uz to je smanjio konzumaciju mliječnih proizvoda i potpuno izbacio mlijeko iz jutarnje kave. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gordon Ramsay (@gordongram)

Iako je promijenio jelovnik, Gordon svoj uspjeh pripisuje tjelovježbi. Slavni chef vodi užurban stil života, no i dalje ima vremena svaki dan započeti tjelovježbom. Dodaje kako ga redovna tjelovježba održava aktivnijim na poslu te mu daje energije da u danu napravi više. Umjesto snage, Ramsay trenira izdržljivost što znači da mnogo trči i vozi bicikl. Slavni chef često sudjeluje u maratonima diljem svijeta, a za ovakav način života odlučio se kako bi bio što zdraviji i tako mogao što više godina provesti sa svojom djecom. 
 

Možda te zanima... Pet minuta za džem od malina i chia sjemenki chefa Gordona Ramsaya Hrana

Martha Stewart

Prva stvar na koju pomislimo kada nam netko spomene Marthu su kremaste slastice i hrana koja nam pruža utjehu. Pored takvog menija teško je ostati fit, no Martha je zahvaljujući uravnoteženoj prehrani i redovnoj fizičkoj aktivnosti fit iako je napunila 80 godina prije nekoliko mjeseci. Kako piše Cooking Light, Martha je veliki ljubitelj morskih plodova i ribe te rijetko jede meso. Njezina prehrana temelji se na mediteranskoj kuhinji, a dodaje i kako svako jutro započinje zelenim smoothiejem. Kada priprema slastice, Martha često pšenično brašno mijenja brašnom koje ima nešto više proteina, poput brašna od slanutka. 

Na svom blogu je pisala o tome kako vježba s osobnim trenerom barem tri puta tjedno, a voli se opustiti i uz jogu. Ono za što posebno brine je mentalna snaga pa tako često čita knjige kako bi "trenirala mozak". Dobar san je neizbježan pa tako nikada na počinak ne odlazi kasno i njeguje rutinu prije spavanja koja joj osigurava kvalitetniji san. 

Nigella Lawson 

Nigella Lawson izdala je preko 10 kuharica i vodila je nekoliko emisija u kojima pokazuje svoje kulinarsko umijeće, a o tome kako održava figuru pričala je za Good Housekeeping časopis. Baš kao i ostali kuhari, Nigella je imala fazu u kojoj je dobila nekoliko kilograma viška, no riješila ih se uz nekoliko novih navika. U prehranu je dodala više voća i povrća, no to nije napravila preko noći. Lawson je dva konfekcijska boja izgubila kroz dvije godine jer smatra kako je jedini način da postanemo zdraviji promijena dugoročnih navika, ne samo privremenih, jer se tako kilogrami najlakše vraćaju. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nigella (@nigellalawson)

Osim što je kroz godine naučila kako kontrolirati porcije i učiniti ih manjima, Nigella se počela baviti jogom. Jogu prakticira tri puta tjedno i napominje kako je to oblik tjelovježbe koji ju čini sretnom i zato je postala dio njezinog svakodnevnog života. Čini se kako je upravo uravnoteženost obroka i uživanje u tjelovježbi tajna figure ove 61-godišnje kuharice. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.