Dijeta Dijete A-Ž 5340 prikaza 26. rujna 2017.

Čokolada dijeta uz koju gubiš onih zadnjih 5 kilograma viška

Foto: Guliver/Shutterstock

Što misliš o gubljenju težine bez izbacivanja tvojeg najdražeg slatkog užitka? Lenny Neiman, tvorac ove slasne dijete smislio je plan prehrane koji će ti pomoći otopiti suvišne kilograme čak i ako si osoba koja ne može bez svojih dnevnih čokoladnih doza. No, kao i u svakoj dijeti postoje pravila!

Što se smije, a što ne smije?

Postoji nekoliko vrsta čokoladnih dijeta, ali pomoću ove, redovitim pridržavanjem prehrane, možeš izgubiti onih zadnjih, kritičnih, 5 kila koje nerviraju sve. Ako se odlučiš za ovu vrstu dijete, moraš imati na umu da pored čokolade, ne smiješ posezati ni za kakvim drugim slatkišima. Tijekom dijete je zabranjeno i konzumiranje alkoholnih pića, sol, šećer, ulje, pržena hrana, mliječni proizvodi crveno meso, orašidi, čips, brza hrana, kolači, kava i gazirana pića. Pravila su stroga, no ako se ne želiš odreći čokolade, moraš 'žrtvovati ' sve druge kalorične užitke. 

Možda te zanima... Masnoće koje tope salo: Avokado, čokolada, bademi i to nije sve Dijeta

Doduše, možeš se častiti tijestom i kokicama, kao i čokoladom u svakom obroku, ali nemoj pretjerivati!

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Očekuje se gubitak od 5 kila, no to je individualno za svaku od nas. Sve ovisi o tvojoj volji, predanosti i tjelovježbi koja je neminovna uz dijetu. 

Vaga1 Možda te zanima... 5 znakova da tvom tijelu odgovara težina koju imaš i da se bespotrebno mučiš s dijetama Dijeta

Raspored obroka

Za doručak pripremi kokice, bez maslaca i soli, te voće. Kod voća izbjegavaj avokado, grožđice, kokos i smokve.

 Ručak ti može komotno biti neka tjestenina, idealno, integralna ili u formi salate. Za međuobroke možeš jesti kokice, voćni nemasni sladoled ili tamnu čokoladu.

Za večeru možeš isto tjesteninu, u nekom laganom umaku, poput onoga s rajčicom i češnjakom ili neku verziju tvoje najdraže salate. Svaki obrok možeš dodatno 'začiniti' čokoladom, no pazi da ne pretjeruješ u količinama i da ni ne pomišljaš na listu zabranjenih namirnica. 

Ako imaš bilo kakve zdravstvene probleme, prije provođenja ove dijete savjetuj se s liječnikom i nutricionistom.

Možda te zanima... Fitness novosti: Probiotici potiču mršavljenje, a čokolada daje izdržljivost Fitness

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.