Dijeta 22. rujna 2021.

5 navika ljudi koji nikad nemaju problema s viškom kilograma

Foto: shutterstock Vitke osobe znaju kako će se osjećati ako pojedu sve što se nađe pred njima, zato racionaliziraju
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Istraživanja su pokazala da osobe koje se više kreću, odnosno često ustaju od stola, gestikuliraju i slično, troše oko 350 kalorija više od onih koje su pasivne. Vitke osobe znaju kako će se osjećati, ako pojedu sve što se nađe pred njima, zato racionaliziraju. Primjerice umjesto krumpirića i komada mesa, odabrat će samo meso i salatu i priuštiti si neki mali desert kasnije.

Pokretljivije su

Istraživanja su pokazala da osobe koje se više kreću, odnosno često ustaju od stola, gestikuliraju i slično, troše oko 350 kalorija više od onih koji su pasivne. Ako spadaš u kategoriju "manje živahnih" osmisli novu aktivnost koja nije dio tvoje redovne tjelovježbe. To može biti pješačenje pola sata nakon posla ili penjanje uz stepenice umjesto vožnje liftom, hodanje po sobi dok telefoniraš. U početku će to biti malo naporno, ali s vremenom će ti prijeći u naviku, a smanjit ćeš rizik od kroničnih bolesti, kardiovaskularnih bolesti te dijabetesa tipa 2.

Posvećuju se svom obroku

Zbog manjka vremena mnogi jedu dok rade za računalom, dok voze ili hodaju i ponose se svojom vještinom multitaskinga. Za razliku od njih osobe koje svoj obrok pojedu na miru, unesu manje kalorija jer su svjesne količine hrane pred sobom i zadovoljnije su na kraju obroka. Zato planiraj svoje obroke i jer za zdravlje i vitkost nije važno samo ono što jedeš, nego i kako jedeš.

Možda te zanima... 10 vježbi koje će pokrenuti kazaljku na vagi prema dolje Fitness

Izostavljaju pojedine namirnice

Vitke osobe znaju kako će se osjećati ako pojedu sve što se nađe pred njima, zato racionaliziraju. Primjerice umjesto krumpirića i komada mesa, odabrat će samo meso i salatu i priuštiti si neki mali desert kasnije, a nakon toga se neće osjećati tromo i neraspoloženo za bilo kakve aktivnosti kao netko tko je pojeo sve što se našlo pred njim.

Kad su siti jednostavno prestanu jesti

Mnogi jednostavno ne mogu dopustiti da se hrana baci, pa je onda "bacaju u sebe" i čude se kako vitki ljudi mogu odgurnuti od sebe tanjur na kojem je ostalo još hrane. Razmisli, je li bolje baciti nekoliko zalogaja ili ih nositi na sebi u obliku masnih naslaga i to uglavnom oko struka? Naravno da ne preporučujemo bacanje, zato razmisli o veličini porcija koje su doista potrebne tebi i tvojim ukućanima.

Kad im nije fino prestanu jesti

I ako su naručili skupi kolač u slastičarnici ili restoranu, ako im nije fin neće ga pojesti. Dakle i u ovom se primjeru ponavlja savjet da ne treba pojesti nešto zato jer je jednostavno ispred tebe. Jedi samo ono što ti je jako ukusno i ako si gladna.

Nutricionistica savjetuje koje bi dijetne navike svi trebali usvojiti.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.