Tradicionalna mjerila uspjeha kao što su, primjerice, posjedovati automobil i stan zastarjela su. Sve veći broj mladih ljudi ne želi ih kupiti. Istraživanja pokazuju da tzv. milenijska generacija rijetko kupuje stanove, a još rjeđe aute.
U SAD-u osobe mlađe od 35 godina nazivaju "generacijom unajmljivača". Neki sociolozi smatraju da se to događa zbog financijske krize koja je zahvatila mlađe generacije. Glavni je pak razlog taj što se današnja generacija mladih razlikuje od svojih roditelja i ima druge vrijednosti. Mjerilo uspjeha današnjih mladih generacija je da uspješni ljudi ne kupuju nekretnine nego unajmljuju te ulažu u putovanja, ekstremne sportove i start-upove. Mladi danas ne žele stabilnost nego fleksibilan raspored te financijsku i geografsku neovisnost.
Materijalne stvari više nisu predmet zanimanja. Postavljaju se pitanja: "Zašto bih posjedovao auto kad se mogu voziti taksijem? To je gotovo kao da imam osobnog vozača. Ili zašto bih kupio vikendicu kada mogu naći stan u bilo kojem mjestu preko Airbnb-a?". Ni kupovina kuće u nekom gradu više nije investicija jer se ne zna koliko ćeš živjeti u tom gradu. Također, prema Forbesu, mladi ljudi mijenjaju poslove svake tri godine.
James Hamblin, kolumnist portala The Atlantic, objašnjava: "Tijekom proteklog desetljeća, psiholozi su proveli brojna istraživanja koja su dokazala da je, u smislu sreće i osjećaja dobrobiti, trošenje novca na nova iskustva mnogo isplativije od kupnje novih stvari. To donosi više sreće". Društvena interakcija između ljudi sve je važnija i čini ljude sretnima, a sve ih više zanimaju iskustva s tvog putovanja, a ne priče o kupljenom stanu.
Također, materijalne stvari zahtijevaju brigu, naročito ako su skupocjene. Kada kupiš auto, vjerojatno ćeš se svaki puta zabrinuti kad čuješ alarm. Roditelji današnje generacije mladih nisu imali toliko mogućnosti za putovanja ili pokretanje novog biznisa. Nova iskustva su nešto što ti nitko ne može oduzeti.