Hrana 24. kolovoza 2016.

7 obroka koji se preporučuju prije fizičke aktivnosti

Jaj630
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Stručnjaci kažu da o obroku koji pojedeš prije treninga najviše ovisi koliko će ti vježbe teško pasti, zato pažljivo biraj namirnice koje ćeš pojesti sat ili dva prije odlaska na trening. Donosimo listu 7 idealnih obroka.

Kruške i pistacije

Kruške su pune prirodnih vlakana, što dodatno usporava probavu i stvara osjećaj sitosti tijekom treninga. Pistacije također imaju vlakna i pomažu ti da održiš razinu šećera u krvi.

Čokoladno mlijeko

Zvuči čudno, ali istraživanja pokazuju da čokoladno mlijeko ima pravu dozu ugljikohidrata, kalija i proteina koja daje tvome organizmu tijekom treninga dodatni stimulans.

Kikiriki maslac, integralni kruh i banana

Ovaj obrok je idealan jer je izbalansiran proteinima iz kikiriki maslaca, te ugljikohidratima iz banane i kruha. Proteini iz kikiriki maslaca vrlo su poželjni u organizmu tijekom vježbanja, jer pomažu da udio energije ostane visok tijekom čitavog treninga.

Pročitaj zašto je prepoznati kvalitetan izvor proteina!

Quinoa

Ova žitarica je prepuna zdravih ugljikohidrata i proteina, zbog čega stvara osjećaj sitosti za vrijeme vježbanja. Ukoliko ti se ipak ne sviđa okus ove žitarice, možeš je zamijeniti zobenim pahuljicama koje imaju slične pogodnosti.

Suho voće

Prirodni šećer u ovim namirnicama pretvorit će se tijekom vježbanja u energiju za tijelo. Ako imaš potrebu za nečim jačim, prelij preko suhog voća grčki jogurt jer je on dodatni izvor proteina.

Nemasni sir na tostu i naranča

Sir je odličan izvor proteina i kalcija koji pomažu u održavanju zdravlja kostiju ali i mišića. Ako kombiniraš ovu namirnicu s tostom, može biti idealan spoj ugljikohidrata, proteina i kalcija, koji je potreban tijelu pred naporne vježbe. Naranča, puna vitamina C, odlična je za brže sagorijevanje masnoća, odnosno kalorija tijekom vježbanja.

Jabuka i tvrdo kuhana jaja

Ovaj obrok je niskokaloričan, sadrži puno proteina, ali je i odličan ukoliko si u žurbi. Jaje je dobar način da prehranu obogatiš proteinima i vitaminom B, koji pomaže pretvaranju unesene hrane u energiju. Umjesto jaja, možeš pojesti i posni sir.

Saznaj više o dijeti s jajima!

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.