Hrana 09. srpnja 2020.

6 jela koja možeš jesti navečer bez straha od debljanja

Foto: Stockfood
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Dobra vijest je da su znanstvenici i liječnici sugerirali da je i korisno, pa čak i neophodno jesti navečer. No, kako bi izbjegla osjećaj prejedenosti i eventualne želučane tegobe te debljanje važno je mudro odabrati što ćeš jesti pri tom voditi računa o veličini porcije.

Jaja

Jaja su izvor cjelovitih proteina koji sadrže esencijalne aminokiseline i brzo daju osjećaj sitosti. Najbolji izbor su jaja Benedikt ili  tvrdo kuhana jaja. Omleti su također dobra opcija za večeru, ali samo ako ih skuhaš s minimalnom količinom ulja (ili uopće bez ulja).

Možda te zanima... Zašto su jaja tako dobra za mršavljenje? Dijeta

Sir i grožđe

Mala porcija sira iznosi samo oko 100 kalorija, a donosi puno užitka i koristi u obliku triptofana, proteina i kazeina. Konkretno, kazein može pomoći da se osjećaš zadovoljnije i dobar je za zdravlje mišića ako ga uzimaš prije spavanja. Nekoliko bobica grožđa, koje su  bogate melatoninom, mogu blagotvorno utjecati na san.

Možda te zanima... Vrste sira koje smiješ jesti čak i ako si intolerantna na laktozu Hrana

Puretina

Za osobe koji preferiraju teži obrok, možemo reći da je puretina prava zaliha triptofana i zdravih proteina. Bolje je odabrati ovaj proizvod umjesto pilećeg mesa, jer ga je naše tijelo lakše probaviti.

Pur-Usp Možda te zanima... Puretina u slatko-kiselom umaku Hrana

Humus s povrtnim prutićima

Osnova ovog jela je slanutak. Slanutak je bogat vitaminom B6 koji je važan za sintezu serotonina. Ako se odlučiš za kasni noćni međuobrok, najbolji dodatak ovom bogatom jelu su štapići od krastavaca, tikvica ili mrkve.

Možda te zanima... 5 razloga zbog kojih na svoj jelovnik trebaš uvrstiti humus plus recept Hrana

Kuhani kukuruz

Za kasnu noćnu užinu bolje je odabrati kuhani kukuruz umjesto konzerviranog kukuruza. Ovaj proizvod može pomoći uklanjanju viška kolesterola iz tijela. I zapamti da ne dodaješ previše soli.

Možda te zanima... Kukuruz ima malo kalorija, a liječi zatvor i gastritis Hrana

Riba

Za kasnu večeru, bolje je odlučiti se za masnu ribu. Na primjer, možeš odabrati bakalar bogat hranjivim tvarima poput omega-3 masne kiseline poznate po sposobnosti razgradnje masti. Protein u ribi je također dobar za metabolizam, preporučuju s Bright Sidea.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.