Fitness Blic vježbe 1835 prikaza 04. svibnja 2016.

4 vježbe za fit tijelo u 12 tjedana

Hard_Body-Vježbanje
1/7
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Zima je odavno iza nas i bliže se topli ljetni dani. Naši kandidati iz Hard body Makeover natječaja i dalje marljivo treniraju u fitness centru Dream Gym, no ako do sada nisi napravila svoj plan za vraćanje u formu, tu je program Hard body complete training system, baziran na najnovijim znanstvenim spoznajama funkcionalnog treninga. Takav sustav vježbanja velika je suprotnost klasičnim treninzima u teretani

Uz Hard body aktivno je cijelo tijelo

Kod programa Hard body, za vrijeme vježbanja, koriste se svi benefiti visokointenzivnog intervalnog treninga. Sve vježbe se izvode u određenim intervalima, što znači da se kombiniraju aerobne i anaerobne zone. Na taj način vježbanja u puno manje vremena postiže se puno više. Istovremeno se radi na poboljšanju kondicije, snage, definicije i ravnoteže.

Uz Hard body programa u svakoj vježbi aktivno je cijelo tijelo, za razliku od klasičnog treninga u teretani, gdje su vježbe izolirajuće. Kada se radi o cardio vježbama, koje su često percipirane kao neophodne za mršavljenje, brzo dolazi do zasićenja, što dovodi do zastoja u mršavljenju. Za razliku od takvoga pristupa, funkcionalni trening u Hard bodyu donosi kombinaciju snage i izdržljivosti. Time se postiže izlazak iz konforne zone što pogoduje bržem trošenju masti u tijelu.

Vježbati možeš na dva načina

Za dovođenje u formu potrebna su ti samo četiri intenzivna treninga tjedno u trajanju od 45 minuta, što će znatno utjecati na tvoju mobilnost i snagu. Svi koji se odluče na ovaj program, vježbati mogu na dva načina:

1. Kod kuće uz knjigu Hard body Makeover i 9 originalnih treninga na web stranici.

2. Drugi način vježbanja je da se uključiš u grupe kod certificiranih trenera koje možeš pronaći u preko 30 gradova u Hrvatskoj i regiji.

Hard body sustav vježbanja donosi ti više od 300 vježbi. Svaka vježba se radi na početnoj, srednjoj i visokoj razini. Sve što ti treba za vježbanje je tvoje vlastito tijelo, Kettlebell ili girija i suspenzijski trenažer.

Isprobaj četiri osnovne vježbe iz Hard body sustava vježbanja 

1. vježba: Medo – radi se o vježbi hodanja na rukama koja uz sljedeću vježbu, spada u dvije bazične vježbe s težinom vlastitog tijela. U ovoj vježbi pomičeš lijevu ruku i desnu nogu. Ti pokreti proizvode signale koji odlaze do mozga i na taj način jačajte obje hemisfere mozga i refleksnu snagu, koju smo imali kao djeca i izgubili je kroz godine.

2. vježba: Mačka – ovdje se radi o puzanju s lijevom nogom i desnom rukom. Gotovo ista vježba kao i prethodna, no u puzajućem položaju u kojem jačaš svoju refleksnu snagu

3. vježba: Ketbell ­ mrtvo dizanje – ovom vježbom jačaš cijelo tijelo, jer mrtvo dizanje pripada osnovnim ljudskim kretnjama.

4. vježba: Ketbell ­ Swing – prema preporuci svjetskih trenera funkcionalnog treninga. Swing je najbolja vježba za tijelo na svijetu. Sadrži više od 15 varijacija, a primjena samo jedne već daje fantastične rezultate.

Knjigu Hard body makeover potraži na svim kioscima, u poštanskim uredima i na mondo.hr po cijeni od 39,90 kuna i dođi do svoje forme života u samo 12 tjedana.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.