Fitness Blic vježbe 18364 prikaza 09. rujna 2018.

Sedam vježbi za sedam tegoba: Kako skinuti kilograme i smanjiti bol u leđima

Foto: Guliver/Shutterstock

Osim viška kilograma vježbanjem se mogu regulirati i brojne zdravstvene tegobe. Primjerice, bol u leđima može se smanjiti vježbama za jačanje mišića za 30 do 80 posto u roku od 10 do 12 tjedana. Anksioznost se dokazano smanjuje kardio-treningom jer se povećava lučenje neurotransmitera koji stabiliziraju raspoloženje

  • Anksioznost - dokazano se smanjuje kardio-treningom jer se povećava lučenje neurotransmitera koji stabiliziraju raspoloženje.
  • Recept - napravi brze kardiovježbe ujutro ili se opusti uz njih na kraju napornog dana. Ako je moguće, radi ih vani, jer svjež zrak u velikoj mjeri potiče dobro raspoloženje.
  • Umor tijekom dana - umjesto da se oslanjaš na kofein, pokreni se. Osobe koje vježbaju dva i pol sata tjedno imaju 65 posto manje šansi da budu umorne.
  • Recept - vježbaj jogu, jer se tako uklanja nesanica.
  • Bol u leđima - vježbama za jačanje mišića bol se može smanjiti za 30 do 80 posto u roku od 10 do 12 tjedana.
  • Recept - dva ili tri puta tjedno radi vježbe za jačanje trbušnih mišića i mišića donjeg dijela leđa. Svaku vježbu radi dva do četiri puta s osam do 16 ponavljanja.
Možda te zanima... Za savršenu guzu: Uz trčanje ubaci i ove vježbe Fitness Možda te zanima... Najbolje vježbe i prehrana za lijepo oblikovane ruke - pitali smo trenera! Fitness
  • Slaba seksualna želja - prema jednom istraživanju, žene koje su vježbale 20 minuta na pokretnoj traci bile su više uzbuđene pri gledanju erotskog filma od onih koje nisu vježbale.
  • Recept - ubrzaj rad srca plesom. Uz to, vježbanjem određenih joga položaja poboljšava se protok krvi u zdjeličnoj zoni.
  • Želja za hranom - spriječi ovu želju na dva načina ugljikohidratima ili vježbanjem. Oba će znatno podići razinu dopamina, ali samo jedan će imati pozitivan efekt za tvoju stražnjicu.
  • Recept - kad osjetiš želju za slatkišima, odvoji 15 minuta za brzu šetnju.
  • Slab imunološki sustav - vježbe aerobica su prirodan način borbe protiv prehlade, jer one izbacuju imuno-stanice iz tkiva i ubacuju ih u krvotok, gdje se bore protiv virusa i bakterija.
  • Recept - radi kardio-vježbe ne duže od 90 minuta, jer se u suprotnom povećava rizik od bolesti.
  • Naleti vrućine  - vježbanje pomaže da održiš zdrav indeks tjelesne mase i smanjiš stres, koji može izazvati nalete vrućine. Šetnja od 30 minuta ili trčanje na pokretnoj traci smanjuju osjećaj topline od 74 posto za 24 sata.
  • Recept - radi kardio-trening po 30 minuta pet dana u tjednu.

Doznaj zašto ostaješ bez daha kad se penješ uz stepenice.

Obrati se provjerenom timu stručnjaka, vježbaj kod kuće i na otvorenom, saznaj tajne fitness trenera.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.