Fitness 492 prikaza 12. lipnja 2016.

Vježba protiv masnih naslaga na leđima

Utezi_1450X300_1
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Jedna od nepoželjnih pojava koja prati gubitak suvišnih kilograma je i gubitak tonusa, kako bi izbjegla da ti se to dogodi važno je da pravilno kombiniraš aerobne i vježbe snage. Jedna od novijih spoznaja integrirana u intenzivne treninge je da se prilikom rada s utezima nakon 12 ponavljanja jedne vježbe ne odmaraš dulje od 15 sekundi jer ćeš tako povećati obujam mišića i 'spaliti' masnoće istovremeno

Kritična područja u kojima se većini žena nakupljaju prekomjerne masne naslage su leđa u području gdje se kopča grudnjak, tricepsi i bedra. Jedna od rutina koju možeš usvojiti prilikom treniranja je da prilikom svakog treninga izmjenjuješ jedno područje kojem ćeš posvetiti, odnosno s njega istopiti masne naslage i učvrstiti ga istodobno.

Vježba za 'topljenje' masnih naslaga s leđa

  • Početna položaj: Stani s razmaknutim stopalima u širini ramena držeći bučice u svakoj ruci paralelno s tijelom. Nagni gornji dio tijela prema naprijed. Neka ti tijelo ne bude paralelno s podom nego malo povišeno.
  • Pokret: Pogni dio leđa na kojem kopčaš grudnjak koliko god možeš (neka ti mačje istezanje bude uzor) ispruži ruke u kojima držiš bučice prema van tako da budu paralelne s podom. Ponovi vježbu 12 puta. Kad završiš 12 ponavljanja bez pauze i odmaranja mišića pređi na sljedeću vježbu (za bedra i tricepse).

Pogledaj vježbu kojom možeš oblikovati ruke.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.