Fitness 501 prikaza 06. svibnja 2016.

Vježba protiv masnih naslaga na leđima

Vježba_Za_Leđa
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Kritična područja u kojima se većini žena nakupljaju prekomjerne masne naslage su leđa u području gdje se kopča grudnjak, tricepsi i bedra. Jedna od rutina koju možeš usvojiti prilikom treniranja je da prilikom svakog treninga izmjenjuješ jedno područje kojem ćeš posvetiti, odnosno s njega istopiti masne naslage i učvrstiti ga istodobno. Predlažemo ti da počneš s vježbom za leđa

Vježba za "topljenje" masnih naslaga s leđa

  • Početni položaj: Stani s razmaknutim stopalima u širini ramena držeći bučice u svakoj ruci paralelno s tijelom. Nagni gornji dio tijela prema naprijed. Neka ti tijelo ne bude paralelno s podom nego malo povišeno.
  • Pokret: Pogni dio leđa na kojem kopčaš grudnjak koliko god možeš (neka ti mačje istezanje bude uzor) ispruži ruke u kojima držiš bučice prema van tako da budu paralelne s podom. Ponovi vježbu 12 puta. Kad završiš 12 ponavljanja bez pauze i odmaranja mišića pređi na sljedeću vježbu.

Pogledaj vježbe koje će ti pomoći da se riješiš boli u koljenu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.