Fitness 112 prikaza 08. travnja 2016.

Što moraš provjeriti prije vježbanja?

Trbuh_13
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Kada se odlučiš na vježbanje sigurno za to postoji neki razlog. Bilo da je riječ o poboljšanju zdravlja, gubitku kilograma, čvršće tijelo - sve su to odlični razlozi za vježbanje. Da bi ostvarila željeni cilj potrebno je odabrati pravu vježbu i odraditi trening na pravilan način. Vježbe izvodi pravilno kako se ne bi ozlijedila, vježbaj intenzitetom koji je primjeren tvojim mogućnostima i ciljevima te svakako pročitaj sljedeće korisne savjete

Provjeri terapiju koju uzimaš i moguće kontraindikacije

Istraživanja pokazuju da pojedini anksiolitici i antihipertonici (obično sadrže diuretsku komponentu) mogu izazvati dehidrataciju. Ukoliko uzimate lijekove iz ovih kategorija, posavjetujte se sa svojim liječnikom, zbog korigiranja doza i dinamike uzimanja.

Ako to vremenski uvjeti dopuštaju, radije vježbaj vani

Na početku vježbanje u prirodi može trajati kratko, od 15 do 20 minuta, a potom postupno produži intervale. Svjež zrak nije samo koristan za zdravlje, već može ubrzati i mršavljenje. Ako je nastupila sezona komaraca, svakako prije treninga na otvorenom nanesi sredstvo protiv komaraca. Fizičke aktivnosti na otvorenom sagorijevaju do 30 posto više kalorija nego iste aktivnosti u zatvorenom prostoru - zbog promjene različitih terena i otpora zraka koji savladavaš. 

Pripremi svoju bočicu s vodom

Vodu treba konstantno uzimati u manjim gutljajima kako bi nadoknadila izgubljenu tekućinu kroz znoj. Osim vode, koja je apsolutno najzdravija opcija, možeš uzimati i blago aromatizirane napitke, s malim postotkom šećera. Preporučuje se da temperatura vode bude nešto niža od sobne temperature (između 15 i 22 °C), a ujedno se savjetuje da uneseš 500 ml tekućine otprilike 2 sata prije vježbanja kako bi osigurala adekvatnu hidraciju kao i izbacivanje suvišne tekućine iz organizma.

Otkrij 7-minutni trening za cijelo tijelo!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.