Fitness Vježbe za mršavljenje 5770 prikaza 14. ožujka 2017.

Isplaniraj oštro buđenje i počni vježbati ujutro!

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Dokazano je da vježbanje rano ujutro ima svojih prednosti, uključujući podizanje kvalitete sna. Uz to, ako razviješ rutinu vježbanja prije odlaska na posao i hvatanja u koštac s radnim obvezama, nećeš preskakati treninge zbog iznenadnog sastanka s klijentom ili promjene smjene.

Isplaniraj oštro buđenje

"Izaberi neki iritantnu melodiju za ton alarma i stavi mobitel ili budilicu na drugi kraj sobe. Tako češ se morati probuditi, ustati i otići na drugi kraj sobe da ugasiš alarm", savjetuje Jacque Crockford, psiholog specijaliziran za vježbanje, za fitnessmagazine.com.

Jednom kada ti stopala taknu tlo, teško da ćeš ponovno zaspati.

Kako skinuti kilograme koji se nakupe zimi?

Opremu pripremi unaprijed

Biranje odjeće, pripremanje opreme za teretanu i sl aktivnosti je bolje obaviti navečer, prije spavanja. Ako ti je nakon buđenja prva pomisao da moraš pripremiti sve za odlazak na trening, veće su šanse da ćeš odmahnuti rukom, okrenuti se na drugu stranu i nastaviti spavati.

 | Author: Guliver/Shutterstock Foto: Guliver/Shutterstock

Pripremljenu opremu postavi na vidljivo mjesto, tako da nakon buđenja odmah ugledaš trenirku i tenisice. Na taj način, vidjet ćeš da je odluka o ustajanju već donesena i provesti je u djelo.

Kojem tipu u teretani pripadaš?

Kreći se u ritmu glazbe

Glazba može imati jako pozitivan utjecaj na vježbača, zato pripremi posebnu playlistu za trening. Napuni ju veselim, snažnim i motivirajućim pjesmama, koje možeš slušati dok se pripremaš za trening, ali i za vrijeme jutarnjeg trčanja.

Pazi na rutu

Vježbanje će lakše postati dio tvoje rutine ako izabereš teretanu ili fitness studio koji je u blizini tvoje kuće ili stana. Dobra je opcija izabrati i lokaciju koja se uklapa u tvoj put do radnog mjesta, pa će ti teretana postati idealna usputna stanica.

Uloži u sebe

 | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Plati nekoliko individualnih treninga s profesionalnim trenerom ili uplati 3 mjeseca grupnog treninga unaprijed. Zadrži račun i svaki put kada pomisliš kako bi mogla preskočiti trening, pogledaj iznos koji si potrošila.

Ako ti je trčanje dosadno, razmisli još jednom

Svatko želi dobiti što više za svoj novac, stoga nema bolje motivacije od razmišljanja o uloženom.

Reci drugima

 | Author: Zdrava Krava Foto: Zdrava Krava

Dok ne razviješ rutinu, reci partneru ili bliskim prijateljicama da si odlučila trenirati i u kojim terminima. Zamoli ih da te ispituju o tome kako je prošao trening, osjećaš li napredak i sl.

Kada drugi znaju za naše planove, stvaramo određeni osjećaj odgovornosti, ne samo prema nama samima, već i prema njima. Neka te bliski ljudi motiviraju i potiču kada zapneš.

Trening Total Barre: spoj baleta i pilatesa

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.