Fitness Vježbe za mršavljenje 1825 prikaza 11. kolovoza 2016.

Najbolji ljetni sportovi uz koje ćeš se s godišnjeg vratiti fit

Foto: Guliver/Shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

I na godišnjem odmoru treba nastaviti vježbati, a treninzi ne bi smjeli biti preintenzivni ni predugi jer visoke temperature ionako same po sebi umaraju tijelo, kažu Ana Marija Jagodić Rukavina i Krešimir Schiel iz PBS centra sportske izvrsnosti i preporučili najbolje ljetne sportove.

    Top 10 sportova zbog kojih ćeš više voljeti sebe

  • Odbojka na pijesku - dobra je za aktivaciju mišića stopala i potkoljenice, jačanje nogu, izduživanje mišića, sposobnost ciljanja i gađanja te koordinacije cijelog tijela u prostoru. Ovu aktivnost preporučujemo primjenjivati svaki drugi dan.
  • Plivanje -  odlično je za pokretljivost zglobova, poticanje aerobnih kapaciteta, pozitivno utječe na astmu, krvni tlak, prekomjernu tjelesnu težinu, stres i napetost, ali i jačanje samopouzdanja ako si zadaš neku dionicu. Možeš plivati svakodnevno, no dan odmora nije loše napraviti.
  • Vaterpolo - pravi sport kojim možeš pokazati koliko tijekom godine vježbaš. Odličan je pokazatelj aerobno-anarobnih kapaciteta i snage gornjeg dijela tijela. Uz poticajnu ekipu otkrit ćeš koliko tvoje tijelo zapravo može. Jedna dobra utakmica u tjednu bit će dovoljna.
  • Bicikliranje - aktivnost za sve one koji imaju problema sa gležnjem, koljenom ili kukom. Poticanje aerobnih kapaciteta i snage nogu odlike su ove aktivnosti. Tri puta tjedno bit će dovoljno. 
  • Badminton - potiče sinkronizaciju svih mišića u nogama i rukama, podiže frekvenciju rada nogu i poboljšava brzinu reakcije. Badminton možeš igrati svaki dan, savjetuju treneri.
  • Stolni tenis - vrlo zabavna i dinamična aktivnost koju odlikuju koordinacija ruku i očiju, prostorna orijentacija i tehničko umijeće pojedinca. Ako se stol nalazi vani, ovisiš o vjetru. Ovu aktivnost možeš slobodno svakodnevno izvoditi, kažu Ana-Marija Jagodić Rukavina i Krešimir Schiel
  • Veslanje u kajaku - jača aerobne sposobnosti, trup i gornji dio tijela, osobito ramena i leđa. Dva do tri puta tjedno je dovoljno. Bolji rekrativci mogu minutu maksimalno brzo veslati, a onda smanjenim intenzitetom veslati 2 minute te tako napraviti 5 promjena u 2-3 serije.
  • Mini golf - aktivnost za cijelu obitelj, spoj umijeća preciznosti, strpljenja i ciljanja, gdje dobar kinestetički osjećaj kontroliran vidom daje željene rezultate. Odličan je za svakodnevnu razbibrigu.
  • Picigin - potreban je cijeli spektar motoričkih sposobnosti za izvođenje ove aktivnosti, od koordinacije ciljanja i gađanja loptice, brzine reakcije ruku i nogu, ravnoteže pa do sposobnosti orijentacije u vodi, agilnosti te snage odraza iz vode prilikom bacanja. Može se igrati svaki dan. Budući da se igra na suncu, igraj najviše sat vremena. 
  • Trčanje - odlučiš li se na godišnjem odmoru samo za ovu vrstu aktivnosti, nećeš pogriješiti. Trčati možeš svaki dan, najbolje u ranim jutarnjim satima, a 30 minuta bit će dovoljno da ostaneš u formi. Pritom ne zaboravi na pravilne vježbe istezanja nakon treninga.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.