Dijeta Dijetni savjeti 14. rujna 2020.

Petodnevno resetiranje organizma i detoks uz tri tekuća i dva kruta obroka

Foto: shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ovo se čišćenje temelji na zamjeni redovitih obroka uravnoteženim, hranjivim smoothiejima napravljenim od cjelovitih sastojaka i prave hrane koja će ti omogućiti da se osjećaš sita i energizirana.

Brojne su prednosti ovakvog kratkog detoksa, a neke od njih su: 

  • Resetirat ćeš svoj apetit i prehrambene navike.
  • Odmoriti se od teško probavljive hrane i pića.
  • Detoksicirat ćeš se od prerađenih šećera, viška soli i masti.

U svakom smoothieju unosit ćeš gomilu vitamina i hranjivih sastojaka iz raznih vrsta voća i povrća, a na kraju dana tvoje tijelo će dobiti preporučenu količinu  vlakana, proteina i zdravih masti. Sve što je tvom tijelu potrebno!

Pravila

  • Bez mesa, plodova mora, sira, prerađenog šećera, alkohola ili kruha.
  • 3 Smoothieja dnevno s 2 međuobroka između
  • Puno vode!
  • 30 minuta fizičke aktivnosti dnevno (znoji se malo!)
  • Drži se toga! To je samo 5 dana.
Možda te zanima... 14 najboljih sastojaka za smoothie koji potiču mršavljenje plus 4 recepta Dijeta

Što će ti trebati?

  • Blender.
  • Proteinski prah: počni s omiljenim okusom ili uzmi dva zbog raznovrsnosti.
  • Sjeme Chia / Sjeme lana.
  • Maslac od orašastih plodova po izboru (badem, kikiriki, indijski orah).
  • Smrznuto voće (vaši favoriti).
  • Lisnato povrće (špinat, kelj, blitva).
  • Ulje avokada ili kokosa (zdrave masti).
  • Snop banana.
  • Specifično voće za određene smoothieje (predlažemo da odabereš nekoliko recepata i na temelju toga napraviš popis za kupnju).
  • Grčki jogurt (teži onom s više proteina nego šećera).
Možda te zanima... 5 razloga zbog kojih smoothie može uzrokovati debljanje Hrana


Što treba sadržavati svaki smoothie?

  • Šaka špinata, kelja ili  blitve.
  • Voće i povrće, po jednu šalicu. 
  • Protein. Utvrdi koliko proteina trebaš dnevno množenjem tjelesne težine s 0,5, a zatim težite tome da svaki dan uneseš toliku količinu proteina.
  • Dodatna vlakna. Većina lisnatog povrća, voća i povrća sadrži vlakna, ali ne puno. Kako bi unijela 30 g vlakana dnevno dodaj Chia sjemenke, lanene sjemenke ili zob.
  • Zdrave masti. To bi mogao biti avokado, kokosovo ulje ili maslac od orašastih plodova.
  • Tekuća baza. Maksimalno jedna šalica nezaslađenog biljnog ili kravljeg mlijeka.
  • Zaslađivač. Voće će pružiti i svu slatkoću koja ti je potrebna. Ako i dalje osjećaš da ti treba još, možeš dodati žlicu meda ili javorovog sirupa.
Možda te zanima... Top 5 proteinskih smoothiea s kojima možeš zamijeniti jedan obrok Dijeta

Međuobroci

Dani koji prolaze bez osjećaja žvakanja mogu sve otežati, pa ovo čišćenje dopušta konzumaciju voća, povrća i hrane na biljnoj bazi, odnosno svega što bi stavila u smoothie. Tvoj bi međuobrok trebao biti 200 kalorija ili manje, zato pripazi na kvalitetu, a ne na količinu koja će te ispuniti između smoothieja. Pokušaj ne ponoviti isti međuobrok za jedan dan. Nekoliko prijedloga:

  • Mala šaka povrća (celer, mrkva, paprika) s 2 žlice guacamole ili nekog drugog umaka.
  • 1 šalica grčkog jogurta i 2 žlice zobenih pahuljica.
  • Orašasti plodovi i sjemenke (ne više od šačice).
  • Dehidrirani voće / povrće čips.
Možda te zanima... 4 ukusna smoothieja nakon vježbanja puna proteina za zdrave mišiće Hrana

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.