Dijeta 496 prikaza 27. srpnja 2011.

Dijetni trikovi na plaži

Zena-Lubenica
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Dolaskom ljeta i dugih toplih dana najviše vremena provodimo na moru i u prirodi, a na pameti nam je samo jedno: odmor i zabava. No, ako si na dijeti ovakav scenarij može zadavati glavobolje, osobito ako se uzme u obzir da provođenje dijetnog režima zahtijeva dosta planiranja i pripreme unaprijed

Situacije u kojima je nabava i priprema kvalitetnih obroka otežana lako te može dovesti na put odustajanja od dijete, ali ''baciti u vjetar'' toliko truda i rada zbog malo poteškoća zaista nema smisla. Stoga, je sada više nego ikad bitno dobro se organizirati i promišljati obroke, a pri tom će ti pomoći i nekoliko jednostavnih savjeta. 

Na putu

Put do odredišta može biti vezan uz brojne zavrzlame. Gužve, čekanja pa i sam napor putovanja zahtijeva energiju. U borbi protiv gladi najbolji saveznik su ''pametne'' grickalice, odnosno one namirnice koja zadovoljavaju kriterije zasitnosti, hranjivosti, praktičnosti i nekvarljivosti.

Tu su, bez premca, orašasti plodovi i suho voće najbolji izbor, no budući da su relativno bogati energijom valja ograničiti njihov unos.

Svakako pripazi i na unos tekućine, jer put može brzo dovesti do dehidracije i pojačanog osjećaja gladi. Iako se ledeni čajevi čine kao dobar osvježavajući odabir, nerijetko obiluju šećerima, pa je možda najbolji odabir (naravno, uz vodu) ohlađeni nezaslađeni zeleni čaj koji si pripremio/la kod kuće. Imaj na umu da zeleni čaj osim osvježenja, može pružiti i zaštitu od štetnog utjecaja UV zraka.

Savjet više!

U borbi s glađu od velike pomoći mogu biti i (niskomasni) jogurti koji su lako dostupni za kupnju bez obzira gdje si se uputila.

Na plaži

Činjenica je da brčkanje u moru u kombinaciji s izlaganjem suncu može itekako otvoriti apetit. U tom je trenutku ključno ne pokleknuti primamljivim mirisima fast fooda i pekarskih proizvoda koji vrlo često dopiru iz obližnjih manje ili više improviziranih hranidbenih „ustanova“, već uvijek biti korak ispred gladi.

Srećom, ljeto nam donosi mnoštvo saveznika u toj borbi u vidu raznolikog voća. Napuni torbu za plažu kockicama dinje, lubenice, bobičastim voćem, trešnjama, nektarinama, marelicama.

Pripremi sendvič od integralnog peciva s vegetarijanskom paštetom

Ako planiraš većinu dana provesti na plaži svakako ponesi sa sobom kvalitetan i lakoprobavljiv obrok siromašan kalorijama poput primjerice sendviča od integralnog peciva s vegetarijanskom biljnom paštetom i obilje povrća.

Nije loše sa sobom imati i grisini štapiće i/ili krekere od integralne riže u slučaju napada gladi. Za nadoknadu tekućine, uz vodu, biraj i kvalitetne izotonične napitke poput kokosovog soka.

Savjet više!

Ako si u mogućnosti pripremiti salatu od integralne tjestenine ili integralne riže s obiljem sezonskog povrća i osvježavajućeg začinskog bilja poput bosiljka ili celera i malo limunovog soka, svakako to učini.

Takva salata će ti dati dovoljno energije za cjelodnevne aktivnosti na plaži, a ujedno ćeš organizmu osigurati obilje blagotvornih vitamina, minerala i fitokemikalija. Uvijek pripremaj svježi obrok za taj dan i izbjegavaj lako pokvarljive namirnice.

Zdrave grickalice

Kako ne bi pokleknula u dijeti pametna ideja je na putu uvijek uz sebe imati niskokaloričan obrok, poput: 

  • integralnih krekera i/ili grisini štapića
  • mini rajčica po mjeri jednog zalogaja, krastavce i paprike narezane na kriške, štapiće mrkve i celera
  • voće, voće i opet sezonsko voće
  • suho voće, orašaste plodove i sjemenke
  • lagane salate, načinjene primjerice kombiniranjem tofua, kukuruza, tikvica (kuhanih na pari), rajčica, luka i žute i crvene paprike i začinjene maslinovim uljem i limunovim sokom
  • integralnog peciva s namazom od povrća ili povrtnim ''burgerom''
  • Avatar hippoxx
    hippoxx

    ajde samo naprijed!!! valjda ćeš uspjet,i ja ću pokušat :))

  • Default avatar -
    smokvica

    praticemo te i naravno podrzavati :)))

  • Avatar Vannah
    Vannah

    http://odbuckedokomada.blogspot.com/ Pratite moj blog U 100 DANA OD BUCKE DO KOMADA! Pratite me na mom putu do 63 kg na koji me uputio priznati nutricionist

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.