Hrana Zdravi recepti 26. svibnja 2021.

Zdjela s kvinojom i grahom, biljni proteinski ručak

Foto: shutterstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ovu zdjelu možeš poslužiti kao prilog ili samostalno jelo, ovisno o prilici. Količina dobivenog jela je veća i može stajati u hladnjaku dva do tri dana. Zdjela je izuzetno siromašna mastima, a bogata vlaknima. Ako želiš da poprimi okus osvježavajuće salate kad je gotova možeš je preliti maslinovim uljem i octom ili limunom ili nekim drugim preljevom koji voliš.

Sastojci:

  • žličica maslinova ulja
  • luk, narezan na kolutiće
  • 3 režnja češnjaka
  • 1/3 šalice kvinoje
  • šalica i pol povrtnog temeljca (možeš ga dobiti ako u vodu ubaciš povrtnu kocku, kad nemaš vremena za iskuhavanje povrća)
  • žličica mljevenog kumina
  • 1/ žličice kajenskog papra
  • sol i papr
  • šalica kukuruza iz konzerve
  • 2 konzerve graha
  • 1/2 šalice svježeg sjeckanog peršina.
Možda te zanima... Salata s tunom, jajima i šparogama, obrok od 300 kalorija Hrana

Priprema

  • Zagrij ulje na srednje jakoj vatri i preprži luk i češnjak dok ne dobiju laganu smeđu boju
  • Umiješaj kvinoju na preprženi luk i češnjak i zalij povrtnim temeljcem, začini s kuminom, kajenskim paprom, soli i paprom. Smanji vatru i kuhaj dvadesetak minuta dok tekućina ne ispari, odnosno dok se kvinoja ne skuha.
  • Kad je kvinoja skuhana dodaj kukuruz i grah te pospi s peršinom.

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.