Hrana Zdravi recepti 8658 prikaza 18. lipnja 2019.

Sataraš: Jednostavno, lagano i brzo ljetno jelo gotovo za 15 minuta

Foto: Tanja Klaić
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Sataraš je idealan za vruće dane jer se brzo i lagano priprema, a pruža veliko zadovoljstvo kada ga se jede. Možeš ga kombinirati s tjesteninom, njokima, rižom, palentom, kvinojom. Mogućnosti gotovo neiscrpne.

Sastojci:

  • 2 srednje velike glavice luka
  • 2 režnja češnjaka
  • 4 paprike 
  • 6-7 zrelih, sočnih rajčica
  • 1 mala chilli papričica (peperoncino)
  • maslinovo ulje
  • sol,
  • papar po želji
  • svježi kopar,
  • sitno sjeckani peršin ili majčina dušica
Sataras Možda te zanima... Iskoristi obilje i kuhaj sataraš Hrana Paprikau Možda te zanima... Paprike punjene kozjim sirom Hrana

Priprema:

  • Očistiti luk i narezati ga na sitno. Paprike očistiti od sjemenki i narezati na veće kockice. Rajčicu, također, narezati na kockice.
  • Na maslinovo ulje ubaciti chilli papričicu i aromatizirati ulje jedno 3-4 minute pa potom dodati luk i pirjati ga dok ne postane staklast.
  • Na luk dodati paprike i nastaviti pirjanjem.
  • Nakon 10 minuta izvaditi chilli papričicu (ili ostaviti do kraja ako voliš ljuto) pa dodati rajčice, protisnuti češnjak, posoliti i popapriti te poklopiti i ostaviti da se jelo kuha na laganoj vatri 20-25 minuta.
  • Sataraš je gotov kad velik dio tekućine ispari.
  • Pred sam kraj kuhanja dodati začine po želji; svježi kopar, sitno sjeckani peršin ili listiće majčine dušice.
  • Poslužiti uz kuhanu rižu, pire krumpir ili uz tostirani kruh.
  • Također, pri samom kraju kuhanja, u sataraš možeš umiješati 3-4 (ili više) umućena jaja i poslužiti uz zdjelu zelene salate.
  • Ako ovoj kombinaciji povrća dodaš tikvice i patlidžane dobit ćete ukusno provansalsko jelo poznato pod nazivom ratatouille.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.