Hrana Analizirali smo 12260 prikaza 14. travnja 2019.

Žlica kokosovog ulja - samo 117 kalorija, a pomaže i kod depresije

Kokosovo_Ulje-Žlica
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ulje ekstrahirano iz svježeg

Srednje lančane masne kiseline se razlikuju od dugolančanih koje prevladavaju u ostalim biljnim uljima po tome što se ne skladište u masnom tkivu. Zato je kokosovo ulje odličan čuvar vitke linije.

Niz razloga zbog kojih bi trebala uvrstiti kokosovo ulje u svoju prehranu

  • Kokos je bogat zdravim masnim kiselinama srednjeg koje pomažu ubrzati metabolizam, što znači da će tijelo puno brže sagorijevati kalorije, potrošiti masne rezerve i stvoriti energiju.
  • Kokos je lako probavljiv i zahtijeva manje probavnih enzima te ujedno poboljšava apsorpciju vitalnih hranjivih tvari, vitamina i minerala. Naime, vitamini kao što su A, D, E i K su topivi u vodi, a ne apsorbiraju se lako u tijelu bez adekvatne količine masti u prehrani.
  • Kokos je također poznat kao namirnica koja stimulira rad štitnjače te na taj način ubrzava metabolizam
  • Kokos za razliku od drugih namirnica ne potiče glad i prehrana bogata kokosovim uljem produžuje osjećaj sitosti.
  • Prehrana bogata mastima predstavlja rizik od bolesti srca i visokog kolesterola dok kokosovo ulje metabolizira masti u jetri i pretvara ih u gorivo za funkcioniranje mozga i mišića. Uz konzumiranje kokosovog ulja mogu se spriječiti depresija, srčani problemi i druge bolesti.
  • Istraživanjem iz 2009. godine utvrđeno je da kokosovo ulje pomaže u reguliranju tjelesne težine i štiti tijelo od otpornosti na inzulin.
  • Masne kiseline u kokosovom ulju imaju antimikrobna svojstva te stoga djeluje prilično umirujuće na parazite i bakterije koje djeluju pravilnu probavu. Stoga se uz konzumaciju kokosovog ulja mogu spriječiti upalne bolesti crijeva i druge probavne tegobe.
  • Ako si pravi ljubitelj slatkiša, a želiš smršaviti, vrijeme je da uvrstiš kokosovo ulje u prehranu. Sljedeći put kada te uhvati želja za slatkim, jednostavno pokušaj pojesti žlicu djevičanskog kokosovog ulja i sigurno ćeš se uvjeriti da ti ono pomaže da se odupreš iskušenju da pojedeš čokoladicu.
  • Ako voliš kuhati i uživaš isprobavati nove recepte, koristi kokosovo ulje za jela koja zahtijevaju visoke temperature kuhanja. Kao ulje srednjeg lanca zasićenih masnih kiselina, kokosovog ulja ne oksidira na visokim temperaturama.
  • Jedna žlica kokosovog ulja sadrži 13,6 g masti i samo 117 kalorija. Dodaj ga u salatu ili neko drugo jelo i uživaj u mršavljenju.

Pročitaj našu recenziju kokosovog ulja!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.