Fitness 1454 prikaza 13. siječnja 2012.

Sat Piloxinga troši i do 800 kalorija

2450X300
1/11
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako je jedna od tvojih odluka u ovoj godini ozbiljnije se posvetiti vježbanju i učvrstiti tijelo, donosimo ti zanimljiv prijedlog. U La' studiju Lane Jurčević možeš isprobati Piloxing koji spaja najbolje od pilatesa, boksa i plesa te jača sve mišićne skupine, a kako izgledaju neke od vježbi provjeri u galeriji slika

Piloxing je kombinacija stajaćeg pilatesa, boksa i plesa. Ovaj program vježbanja, koji je osmislila Viveca Jensen, trenerica američkih glumica i voditeljica, prvo je osvojio Hollywood, a onda i ostatak svijeta. Trenutno diljem svijeta postoji preko tisuću instruktora, a La' studio Lane Jurčević prvi je u Hrvatskoj i regiji koji taj program od rujna 2011. godine ima u svojoj ponudi.

Lana je objasnila zašto se i sama zaljubila u Piloxing, kako izgleda jedan sat te je pokazala koje vježbe te očekuju ako se odlučiš iskušati ovaj novi i zanimljiv program vježbanja.

Kontrola, energija i zabava

Piloxing je dinamičan, zabavan i zaista, jako efikasan. Pilates predstavlja bazu, kontrolu i balans tijela, boks simbolizira eksplozivnost i energičnost, a ples povezuje sve te daje dozu zabave i užitka.

Ako kvalitetno odrađuješ trening, trošiš i do 800 kalorija po satu. Piloxing se vježba bez čarapa - bos, a na rukama se pritom nose rukavice sa laganim utezima. Glazba za Piloxing je posebno rađena, a vježbači su potvrdili kako se nakon takvog tipa treninga osjećaju i mentalno i fizički jače.

'Ovaj program vježbanja preporučam svakoj djevojci ili ženi, u kojoj god životnoj fazi se nalazila. Bilo da želi smršaviti, dovesti se u formu nakon rođenja djeteta, učvrstiti mišiće ili održavati kondiciju i tonus mišića, ovo je idealan program za sve te ciljeve', kaže Lana Jurčević.

Za razliku od nekih drugih treninga, koji su usmjereni na pojedine mišićne skupine, Piloxingom ćeš ojačati cijelo tijelo - noge, ruke, guzu i trbuh!

Rezultati neće izostati!

Ovisno o tome kako trener kreira sat, jedan trening traje oko 50 minuta.

'Primjerice, izvode se baletne, pilates vježbe, a paralelno se radi boks gornjim dijelom tijela. Tako se izmijenjuju tri bloka, u kombinaciji s jednostavnim plesnim elementima. Neke vježbe su statične, neke se rade u malim, sitnim skokovima, a neke su na podu', objašnjava Lana Jurčević, koja se i sama uvjerila u prednosti Piloxinga te je postala licencirani instruktor.

'Deset sam dana intenzivno trenirala, izgubila sam sigurno tri kilograma, uz normalnu prehranu i doslovno brzinski učvrstila mišiće. Cijeli život se bavim sportom, pa je "vraćanje" u pravu kondiciju kod mene malo brži proces, ali rezultati su definitivno tu kod svakoga tko je kontinuiran na satovima Piloxinga', dodaje.

Iskustvo vježbača

Studentice Mirta i Damjana, Piloxingom su se zarazile od samog početka, te ne propuštaj niti jedan trening u La' studiju na Zagrebačkom velesajmu. 

'U početku smo u La' studiju trenirale zumbu, a kad je došao Piloxing odlučile smo isprobati ovaj program.

Treningom smo jako zadovoljne jer se u kratkom roku vidi promjena na cijelom tijelu - trbuhu, nogama, rukama. Uz sat vremena vježbanja dva puta tjedno i trenericu koja puno traži, ali i puno daje, rezultati ne izostaju', govore Mirta i Damjana.

 U nastavku pročitaj te u galeriji pogledaj kako se izvode Piloxing vježbe!

Kako se izvode vježbe?

Vježba 1

  • Početni položaj je stojeći s raširenim nogama, lagano se zaokreni u stranu i desno koljeno okreni prema unutra, lijevo prema van te ruke savij u laktu ispred grudnog koša (slika 2). Iz tog položaja ispruži desnu ruku prema naprijed (slika 3).
  • Vježbu ponovi osam puta. Ova vježba jača mišiće ruku i nogu.

Vježba 2

  • Stani uspravno, spusti se u polučučanj stegnutih trbušnih mišića i za cijelo vrijeme vježbe drži ovaj položaj na nožnim prstima. Ruke spusti na bedra i njima oblikuj luk (slika 4). Ruke iz početnog položaja podigni gore (slika 5).
  • Vježbu ponovi osam puta. Ova vježba odlična je za jačanje kvadricepsa.

Vježba 3

  • Nagni se prema naprijed. Težina je na lijevoj nozi, dok je desna ispružena u stranu. Ruke raširi u stranu (slika 6). Iz početnog položaja desnu nogu podigni prema gore i zadrži se nekoliko trenutaka u tom položaju (slika 7).
  • Vježbu ponovi osam puta. Ova vježba jača mišiće noge i stražnjice.

Vježba 4

  • Sjedni na pod u opušten stav. Noge neka ti budu položene u stranu, jedna noga na drugoj te savijene u koljenu. Desnom rukom se osloni o pod, lijevu stavi na bedro (slika 8). Oslanjajući se na desnu ruku podigni tijelo prema gore, a koljena otvori u širinu (slika 9). Zadrži položaj nekoliko sekundi.
  • Vježbu ponovi osam puta. Ova vježba dobra je za bočne mišiće trbuha.

Vježba 5

  • Stani u uspravan položaj, desnu nogu lagano ispruži, težina je na lijevoj nozi, a ruke podigni u zrak i lagano savij iznad glave (slika 10).  Podigni desnu nogu bočno u zrak (slika 11).
  • Vježbu ponovi osam puta. Ova vježba jača mišiće nogu.

Kako izgleda sat Piloxinga pogledaj u ovom videu.

Više o piloxingu te o terminima vježbanja možeš saznati na stranici La' studija.

  • Avatar luela
    luela

    što li sve neće izmislit :) meni se ne čini baš nešto. uostalom, nije uopće toliko stvar u tome što ćeš vježbati, nego trebaš vježbati redovito plus naravno malo na prehranu pripaziti. a lana je sad skroz otišla u fitness vode, ne bi se čudila da sopekičini dvd-i dobiju konkurenciju ;)

  • Avatar anamarijad
    anamarijad

    Ja ne mogu pronaći nigdje za skinuti, što god pokušam svugdje je izbrisano :| @Fishes - Ajde pliz ostavi neki link

  • Avatar Fishes
    Fishes

    Samo upisi u google piloxing dvd torrent download, mislim da je drugi link. Skines 7 rar filova koje spojis :)

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.