Fitness 5010 prikaza 25. kolovoza 2016.

Kakva su tvoja bedra i kojim vježbama ih možeš oblikovati?

Bedra
Foto: Thinkstock
zdrava krava postala miss7zdrava.24sata.hr

Ako su pareo i suknja do koljena bili tvoj najbolji saveznik na plaži, definitivno moraš poraditi na vježbama za gornji dio nogu, točnije stražnjice i bedara. Ipak, prije nego što odlučiš odrediti svoj cilj moraš biti svjesna svojih mogućnosti.

Ponajprije, o tvojoj građi tijela ovisi nakupljanje masnoća na određenim dijelovima tijela. Ako nisi izdužene građe, tvoja bedra nikada neće biti vretenasta kao kod mnogih manekenki. S druge strane, vježbama ipak možeš postići da ti bedra budu čvrsta.

Ako imaš jaka bedra, napravi mali test: stani uspravno i zategni bedrene mišiće. Sada uštipni prstima kožu. Ako pod njima osjećaš mekano tkivo, očigledno imaš višak masnog potkožnog tkiva, a vjerojatno i probleme s celulitom. Ako pod prstima osjećaš više kože nego masnog tkiva, tvoji bedreni mišići su razvijeni. Sukladno tome prilagodit ćeš svoju tjelovježbu.

Koje vježbe izbjegavati, a koje su poželjne?

Naime, ako su ti bedreni mišići razvijeni, moraš izbjegavati vježbe koje ih jačaju. Čučnjevi, utezi, vježbe za noge na spravama nisu za tebe. Kada radiš kardio vježbe na spravama podesi najmanji otpor, a kada trčiš, izbjegavaj uzbrdice. Fokusiraj se na kardio vježbe kojima ćeš učvrstiti mišiće bez povećavanja mišićne mase na bedrima. Trčanje na duge staze najbolji je primjer treninga koji će ti pomoći stanjiti i učvrstiti noge. Kako ćeš mršavjeti, tako će se masno tkivo smanjivati po cijelom tijelu, a jedno od područja nogu s kojih će se najteže povući masno tkivo je unutarnja strana bedara, ujedno i “najbolnija” točka većine žena.

Otkrij tri vježbe kojima možeš učvrstiti unutarnju stranu bedara!

Potrebno je raditi i na samopouzdanju

Budi realna i zaboravi na čudesne rezultate preko noći. Ekstremni rezultati zahtijevaju i vrlo velik trud, a čvrsta i lijepo oblikovana bedra mogu se postići jedino ako smanjiš udio tjelesne masti ispod 18 posto, što je izazov i za sportaše, a može biti jako opasno za zdravlje. Ako se sada osjećaš obeshrabreno, nemoj posustajati, a nadamo se da će ti ovaj tekst biti motivacija da već ovaj tjedan počneš brinuti o svojem tijelu, ali i o svojem samopouzdanju. Uostalom, ove godine nosi obline, a već sljedeće ćeš nositi svoje novo sportsko tijelo.

Saznaj koja su tri jednostavna načina kako ojačati samopouzdanje!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.